Ne každá kočka si může dovolit mít dvě služebné a každý den u stolu večeřet s nejstylovějším sociopatem planety - Karlem Lagerfeldem. Ten Choupette dostal v roce 2010 od světové modelky Baptiste Giabiconi a okamžitě se do malé sněhobílé kuličky zamiloval.
Jako by ovšem nestačilo, že se Choupette, nejrozmazlenější zástupkyně plemene Ragdoll, cpe u stolu krevetami, v současných dnech jí vychází kniha a stala se dokonce novou tváří limitované kolekce luxusní kosmetické značky Shu Uemura, nazvané příznačně Shupette.
Vánoční kolekci, která bude jasným důkazem, že frčí kočičí linky a blankytně modrý pohled, nenavrhl nikdo jiný, než samotný Karl Lagerfeld. Ten už pro Shue Uemura jednu limitovanou kolekci vytvořil a představil ji na animované postavičce pojmenované Mon Shu.
Shu Uemura ale není jedinou kosmetickou firmou, která si pro tvář kolekce zvolila domácího mazlíčka. Podkladovým bázím NARS v roce 2010 totiž dělal "model" francouzský buldoček jménem Marcel. Ke Karlově smůle se tak Choupette musí spokojit až s druhým místem.
A na co se v kolekci můžete těšit? Na veřejnost unikla zpráva, že se v ní rozhodně objeví blankytně modré oční stíny v tónu Choupetteiných očí a "chlupaté" falešné řasy. Jak to ale bude ve skutečnosti, to ukáže až čas.