Pátek 26. dubna 2024
Svátek slaví Oto, zítra Jaroslav
Oblačno, déšť se sněhem 9°C

Týden v diáři módní designérky Mikely: Jsem pankáč a srdcař!

19. dubna 2022 | 06:00

Je stále tak trochu „pankáč“ a zjevení na české módní scéně. Její modely nosí ženy, co se nebojí vybočit z davu, modelky, influencerky, ale i manažerky a maminky na mateřské. Kromě toho, že je Mikela žena mnoha profesí, stíhá i aktivní rodinný život.

Michaela Tlustá alias Mikela o své vlastní značce začala snít už coby grafická designérka zaměstnaná ve sešněrovaných podmínkách velké korporátní firmy. Chtěla zužitkovat svoji kreativitu a mít možnost svobodného rozhodnutí, a to i s vědomím, že dobré stejně jako špatné bude jen její zodpovědnost. Vždy ji zajímala móda, a tak se na mateřské dovolené odhodlala jít za svými sny. Její první modely sestávaly ze secondhandových kousků, které rozstříhala a dala jim nový život. Dnes tvoří z nejkvalitnějších materiálů od lokálních výrobců, šije v malých dílnách po celém Česku a postupně rozšiřuje tým svých Spolupracovníků, stejných srdcařů, kteří módou žijí tak jako ona. A pořád ji baví svou značku posouvat dál.

Jak vypadá týden módní designérky Mikely

Pondělí 

Autor: archiv Michaely Tlusté

Ačkoli byla doba covidová, díky ní vznikl e-shop mojí značky a také jsem víc pronikla do světa sociálních sítí. V běžném provozu na jeho přípravu vůbec nebyl čas. Od loňska už tedy prodáváme nejen v našem show roomu v Myslíkově ulici v Praze a několika dalších spřátelených kamenných obchodech, ale právě i na webu, který se, coby bývalá grafická designérka, snažím stále zlepšovat a dělat ho pro naše zákazníky co nejpřívětivější a nejzajímavější. Dnešek patří také řešení objednávek, koordinaci výroby a zajištění logistiky. Tuto práci už však deleguji na své skvělé kolegyně.

 

Úterý 

Autor: archiv Michaely Tlusté
Než se nový kousek dostane do obchodu, předchází mu modelace střihu, výběr ideálního materiálu a potisku. Tahle tvůrčí práce mě dokáže pohltit tak, že čas přestane existovat. Samotný prodej pak podporujeme také marketingovými aktivitami, kromě sociálních sítí jsou to tištěná média a weby, které v ideálním případě sleduje i naše cílovka. Vytváříme pravidelné newslettery, připravujeme nové kampaně. V poslední době s mou PR a kamarádkou Radkou točíme reels videa, která mají skvělý dosah a zároveň je to pro nás zábava a přínosné trávení společného času, kterého jako zaměstnané matky nemáme nazbyt.

 

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM+

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa bez reklam na 9 webech.

Autor: red