Kdo reklamu neoznačoval, si můžete prohlédnout v galerii. Jednu influencerku dokonce kontaktoval zástupce živnostenského úřadu na základě neoznačené reklamy na sociální síti. Přečtěte si, proč je neoznačená reklama nebezpečná a zákeřná.
Svět influencera vznikl v dubnu 2019. Od té doby jste zveřejnili téměř 350 příspěvků s poukázáními na neoznačenou reklamu. Měli jste jasnou vizi dopředu?
My jsme jich zveřejnili o něco víc, ale některé jsme po dohodě s tvůrci odstranili. Ať už z důvodu nápravy na straně influencera nebo z toho důvodu, že se nejednalo o reklamu. Jasnou vizi jsme na počátku neměli, původně jsme si s kolegy z mediální agentury MediaCom chtěli jenom sdílet špatné nebo vtipné ukázky influencer marketingových kampaní.
Bavily mě vaše trefné a vtipné komentáře. Byl to důležitý aspekt vaší práce?
Těší nás, že jsme řadu lidí bavili – ten sarkasmus a humor byly nejen na počátku důležitý ventil, ale nezůstali jsme pouze u něj. Snažili jsme se ukázat na všechny problematické oblasti současného pojetí influencer marketingu.
Přineslo to nějaké změny?
V pátek jsme narazili na komunikaci jedné influencerky, která se objevila i na našem profilu. Tam se vyjadřuje k tomu, že s ní neoznačenou reklamu začal řešit krajský živnostenský úřad, pod který tato problematika spadá. Z jejího vyjádření je vidět, že informovanost o problematice mezi influencery není dobrá, co nás ale překvapilo, je, že si svůj
Tento článek je součástí balíčku PREMIUM+
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa bez reklam na 9 webech.