Těstovinová dieta | Pro ženy | Blesk.cz

Těstovinová dieta

20. března 2008 | 15:02

Rozhodla jste se zhubnout, ale nechcete trpět hlady? Vyzkoušejte těstovinovou dietu. Zvedne vám náladu a zbaví nadbytečných kil

Máte ráda těstoviny? Prosím, dejte si! Budete vždy sytá a zároveň na cestě k vysněné postavě. S našimi recepty se tukové polštářky rozpustí raz dva. Při většině diet se necítíte sytá, málokdy vydržíte dietní režim až do konce. Hlad pak vykoná svoje a po dietě jste ráda, když nakonec nemáte víc kilogramů než před ní. K snídani si připravte hrst kukuřičných lupínků, zalijte je mlékem a přidejte nakrájené jablko nebo banán. K obědu si vyberte jeden z našich receptů, které jsou vhodné i k večeři. Tu si naplánujte na 18. hodinu. Lehký požitek pro štíhlou postavu Recepty jsou připravené tak, že vás optimálně nasytí a zároveň organismus dostatečně zásobí minerálními látkami a vitaminy. Nudle se žampiony Potřebujete (na 4 porce): 350 g barevných těstovin, svazek jarní cibulky, 400 g hnědých žampionů, 4 lžíci oleje, 1 lžíci tymiánových lístků, sůl, pepř Postup: Těstoviny uvařte v osolené vodě, cibulku nakrájejte nadrobno. Očistěte a nakrájejte žampiony - na půlky nebo na čtvrtky a osmažte je na oleji. Přidejte tymián a cibulku, osolte a opepřete. Přidejte k těstovinám a podávejte. 1 500 kJ, 5 g tuku Zapékané těstoviny se zeleninou Potřebujete (na 4 porce): 200 g těstovin, 200 g filet z kuřecích prsíček, 1 lžíci olivového oleje, 1 svazek jarní cibulky, 250 ml vývaru, 100 ml mléka, 250 g cherry rajčátek, 80 g strouhaného ementálu, 1 svazek petržele, sůl, pepř Postup: Těstoviny uvařte v osolené vodě, zchlaďte je studenou vodou a nechte okapat. Maso nakrájejte na kostky, osolte a opepřete. Olivový olej zahřejte na pánvi a opečte na něm maso. Očistěnou cibulku nakrájejte na malé kousky. Přidejte k masu a krátce osmahněte. Vše zalijte vývarem a mlékem, vařte asi 6 minut. Rajčátka přidejte k masu a ohřejte. Vše dejte do misky a nechte péct v troubě při 200 °C asi 30 minut. Posypejte petrželkou a podávejte. 1 600 kJ, 13 g tuku Těstovinová pánev s kuřetem Potřebujete (na 4 porce): 600 g zeleniny (mrkev, jarní cibulka, celer, hrášek) a žampionů, 300 g filet z kuřecích prsou, 3 lžíce oleje, 200 ml vývaru, 2 lžíce kečupu, 150 g zakysané smetany, 200 g těstovin, sůl, pepř Postup: Maso opečte na oleji, osolte, opepřete a vyndejte z pánve. Zeleninu a žampiony poduste v oleji, který zůstal po mase a zalijte vývarem. Smíchejte kečup, smetanu, osolte a opepřete. Uvařte těstoviny. Vše dejte na jeden talíř. 1 650 kJ, 14 g tuku Italský těstovinový salát Potřebujete (na 4 porce): 250 g cherry rajčátek, 200 g mozzarelly, 1 cibuli, 2 lžíce balzamikového octa, 3 lžíce olivového oleje, 30 g piniových semínek, 200 g těstovin, svazek bazalky, sůl, pepř Postup: Rajčátka umyjte a rozpulte. Mozzarellu nechte odkapat a nakrájejte na kousky. Očištěnou cibuli nakrájejte nahrubo. Na salátový dresink smíchejte ocet, sůl, pepř a olivový olej a smíchejte ho s připravenými přísadami. Vše dejte na 30 minut do ledničky. Piniová semínka opražte na pánvi bez tuku. Těstoviny uvařte, slijte a nechte okapat. Těstoviny, bazalku a piniová semínka smíchejte s marinovanou zeleninou a se salátem a podávejte. 1 600 kJ, 19 g tuku NÁŠ TIP Sáhněte raději po celozrnných těstovinách. Hubnutí tak bude úspěšnější. Pijte hodně tekutin! Celozrnné těstoviny jsou chutné a budete díky nim fit! - Jsou lahodné! Speciální moderní výrobní procesy umožňují, že těstoviny nechutnají tak suše jako kdysi, protože obilí, dříve než se zpracuje na těstoviny, bývá jemněji mleté. - Prostě zdravé! Celozrnné těstoviny mají dostatek vitaminů a minerálních látek, které v obyčejných těstovinách nejsou, protože se nacházejí jen v obilných slupkách. Kromě toho celozrnné těstoviny déle vydrží.

Související články