Ničitelé kilojoulů | Pro ženy | Blesk.cz

Ničitelé kilojoulů

JEZTE A PŘITOM V KLIDU HUBNĚTE

Když si na talíř naložíte ta správná jídla, nejenže budete sytá, ale i štíhlejší. Látky obsažené v některých potravinách totiž pomáhají při hubnutí. Proto je můžete jíst, i když držíte dietu. * Zeštíhlující espresso Nejnovější studie ukazují: kofein zlepšuje spalování tuků. Kromě toho zvyšuje produkci tepla a také krevní tlak. To všechno podporuje látkovou výměnu. Experti doporučují vypít šálek espressa hlavně po jídle. Ale nemusíte to přehánět - dva šálky espressa denně vám bohatě postačí. Kofein se nachází i v coca-cole (vybírejte ale verzi light), dále v kakau a v maté (čaj). * Kořením ke štíhlosti ženy Jen do toho s ostrým kořením! Pepř a paprika podporují látkovou výměnu, fenykl, kmín, hořčice a kari zlepšují trávení. Bylinky jako rukola, kopřiva a pampeliška jsou vhodné do salátů a rychle nasytí. Vy sníte automaticky menší porci než obvykle. Kvůli jejich výrazné chuti budete i méně solit, za což vám poděkují nejen vaše ledviny. * Jablko - ideální pamlsek Jezte 1 jablko denně a lékaře ani nepotřebujete. Nadbytečná kila se na vás nebudou lepit. A to díky vysokému obsahu vitaminu C a balastní látce pektinu, která podporuje trávení a přitom tělo dobře nasytí. * Malé plody s velkým účinkem Rybíz je skutečný zázrak v boji proti nadváze. Už 100 gramů bobulek dodá tělu 36 mg vitaminu C, téměř 8 gramů balastních látek a jen 0,5 g tuku. K tomu ještě připočtěte kombinaci hořčíku, železa a draslíku, která také spolehlivě bojuje proti kilům navíc. !Letní POZOR NA JOULY ovoce jahody 100 g 180 kJ maliny 100 g 230 kJ meruňky 100 g 240 kJ rybíz (průměr) 100 g 150 kJ třešně 100 g 270 kJ

Související články