Pátek 18. září 2020
Svátek slaví Kryštof, zítra Zita
Jasno 18°C

Skvělá postava

2. října 2006 | 10:00

Hubněte s Bleskem pro ženy! Zvolte si nejvhodnější potraviny, které vám pomohou zvýtězit nad tukovými polštářky

Stále marně bojujete s tukovými polštářky? Žádný problém - díky našim radám se naučíte vybírat si "zeštíhlující" potraviny a úspěch se určitě brzy dostaví! * KUŘECÍ PRSA DODAJÍ ZEŠTÍHLUJÍCÍ LÁTKY Drůbeží maso obsahuje aminokyselinu taurin. Ta pomáhá tělu tvořit žaludeční kyselinu, kterou potřebujeme k trávení a spalování tuků. Nakonec se díky němu vytvoří látky odbourávající tuk. Ideální je před spaním sníst kousek kuřecího masa pokapaného citronovou šťávou. Docílíte tím toho, že se zeštíhlující látky dají v noci do práce. * VÍC SVALŮ DÍKY JOGURTŮM Svaly spalují tuky. Jogurt pomáhá při výstavbě svalů. Vitamin B navíc podporuje látkovou výměnu a mléčné bakterie udržují zdravou mikrofl óru v tlustém střevě a tím podporují trávení. Ale dopřávejte si jen nízkotučné. Se smetanovými byste totiž konzumovala zbytečně mnoho tuku. * NEZAPOMÍNEJTE NA ZELENINU Zelenina obsahuje látky, které se starají o spalování tuků i v době mezi jídly. Přispívají k tomu hlavně: květák, brokolice, zelí, kedlubny a ředkvičky. Takže je nezapomínejte jíst nejlépe každý den. * RÝŽE PŘINÁŠÍ DO BUNĚK KYSLÍK Rýže natural je úspěšným dodavatelem hořčíku. Tato minerální látka zásobuje buňky i kyslíkem a tělo tak může lépe spalovat tuky. Draslík v rýži pomáhá vyplavovat z těla škodlivé produkty látkové výměny a také zadržovanou vodu. * BRAMBORY ZASTAVÍ NÁVALY HLADU Vitamin B1 obsažený v bramborách zabraňuje tomu, aby se sacharidy přeměňovaly na tukové rezervy a ukládaly se na nejnevhodnějších místech (bříšku, bocích, stehnech). Sacharidy z brambor navíc nadlouho zasytí a zabrání tak návalům vlčího hladu. Mluvíme samozřejmě o bramborách vařených ve slupce, na hranolky a na americké brambory zapomeňte!

Související články