Pondělí 21. září 2020
Svátek slaví Matouš, zítra Darina
Jasno 23°C

Za tajemstvím hubnutí

18. září 2006 | 10:00

Sledujeme Vaše hubnutí! Společným jmenovatelem zhubnuvších žen byla koktejlová dieta

Někdo se s perfektní postavou narodí, někdo pro ni musí trpět! Napsali jste nám do rubriky Úspěch svoje příběhy, jak se vám podařilo zhubnout. A my jsme se za vámi vydali, abychom se na vlastní oči přesvědčili o vaší pevné vůli. Do redakce přišly dopisy tří žen, ze kterých se nakonec vyklubaly dobré kamarádky. Jejich společné hubnutí mělo své výhody v tom, že se vzájemně podporovaly a držely si palce. Pochopily, že v jednotě je síla, a tak na sebe úspěch nenechal dlouho čekat. Eva (42): Má 4 děti a postavičku jako lusk. Fantazie! Počáteční hmotnost: 72 kg Současná hmotnost: 58 kg Zhubla: 14 kg Měla problémy: se zády u s bolestmi hlavy u 18 let měla alergii u a samozřejmě nadváhu. Co jedla? "Den jsem začínala koktejlem, potravinovým doplňkem buněčné výživy. Neomezovala jsem se, když jsem měla chuť na sladké, dala jsem si sladkost v rámci oběda. Jinak jsem konzumovala těstoviny, rýži, celozrnné a ovesné výrobky." Změna návyků "Jím více zeleniny, zlepšila jsem pitný režim. V ledničce se nic nezměnilo, protože moji čtyři chlapi nejedli to, co já." Jídelníček: snídaně: koktejl přesnídávka: ovoce oběd: normální svačina: zelenina večeře: lehčí Eva doporučuje: "Jíst méně, ale pravidelně - nejlépe každé 3 hodiny. Pokud se vám nechce nebo z nějakého důvodu nemůžete cvičit, věnujte se rychlé chůzi."


Martina (31): Lidé mě na ulici nepoznávají Počáteční hmotnost: 83 kg Současná hmotnost: 62 kg Zhubla: 21 kg Měla problémy: bolesti hlavy u bolestivá menstruace u studené a nedokrvené končetiny. Změna návyků "Jím pravidelně a méně." Jídelníček: snídaně: koktejl přesnídávka: 1 kus ovoce oběd: normální (i s polévkou) svačina: 1 kus ovoce nebo zeleniny večeře: koktejl "Tak jsem jedla, když jsem hubla, abych se vyhnula jo-jo efektu. Protože velmi důležitá je i druhá fáze: udržování hmotnosti." Martina doporučuje: "Nebojte se toho. Po prvních shozených kilogramech budete myslet pozitivněji. Není marné, když vás okolí pochválí pohledem nebo povzbudí. A zlepšení zdravotních potíží přece také není k zahození!"
Anna (46): Zdravotním problémům jsem dala sbohem Počáteční hmotnost: 97 kg Současná hmotnost: 81 kg Zhubla: 16 kg Měla problémy: 7 let vysoký krevní tlak u bolesti zad u tenisový loket u pálení žáhy u menstruační bolesti u otékání nohou u nadváha u 10 let problémy se štítnou žlázou. Co jedla? "Jedla jsem skoro všechno - kromě tučných uzenin a majonéz." Změna návyků "Když jsem měla na něco chuť, napila jsem se odstáté vody a otočila jsem se zády k ledničce. Jedla jsem pravidelně každé tři hodiny, aby tělo nehladovělo. V ledničce ubyly uzeniny, tučné výrobky, přibyly ty nízkotučné." Jídelníček: snídaně: koktejl přesnídávka: ovoce oběd: normální svačina: zelenina večeře: lehčí Anna doporučuje: "Nikdy není pozdě začít hubnout. Je úžasné zlepšit si zdraví a zažít ten pocit, když se do vás manžel znovu zamiluje. Všem to přeju!"

Související články