Pláže už čekají: Zatočte s kily | Pro ženy | Blesk.cz

Pláže už čekají: Zatočte s kily

8. června 2006 | 13:25

Sluníčko konečně vysvitlo a s ním i naděje na koupání. Zhubněte do plavek s chutnou dietou

Máme pro vás několik tipů, jak jíst, aby kila zmizela jako pára nad hrncem. Můžete si dokonce vybrat, zda chcete shodit během pěti dnů dva a půl nebo čtyři kilogramy. Takto můžete zeštíhlet o 4 kg za 5 dní Nápady pro snídaně (1krát denně po 150 kcal) Ovocná miska 400 g míchaného ovoce (jahody, maliny, nektarinky, meloun, broskev, ale ne třešně, ty obsahují více kalorií). Tvarohová pochoutka 175 g míchaného ovoce (jahody, maliny atd. kromě třešní) nakrájejte na malé kousky, přidejte 100 g nízkotučného tvarohu, 3 polévkové lžíce minerálky a 1 kávovou lžičku medu. Promíchejte. Melounovo-šunková dobrota Malý krajíček celozrnného chleba, dva tenké plátky šunky a k tomu 100 g melounové dřeně. Svačinové nápady (1krát denně po 50 kaloriích) Ovocný zákusek 1 středně velká broskev/nektarinka nebo 125 g meruněk či 175 g malin. Stačí nakrájet a pochutnat si na nich. Podmáslí s ovocem 100 ml podmáslí promíchejte s 50 g jahod, malin nebo melounu, promixujte a podávejte chlazené. Oběd, večeře, vždy po 300 kaloriích Šunkový sendvič Krajíc celozrnného chleba namažte jednou kávovou lžičkou polotučného másla. Přidejte dva plátky lososové šunky bez tuku a 50 g nakrájené okurky. K tomu si můžete připravit dezert ze 75 g nízkotučného vanilkového tvarohu a 50 g malin. Kaše s jahodami 300 g jahod, 100 g malin a 100 g višní promíchejte se 100 ml neslazené jablečné šťávy, krátce povařte. Přidejte 1 polévkovou lžíci škrobové moučky, 3 polévkové lžíce instantních rýžových vloček, 75 ml odstředěného mléka a ochuťte tekutým sladidlem. Takto můžete zeštíhlet o 2,5 kg za 5 dní Nápady pro snídaně (1krát denně po 200 kcal) Krůtí toast 2 plátky celozrnného toastu opečte, ochuťte 1 polévkovou lžicí kečupu, přidejte 25 g uzených krůtích prsíček a 1 meruňku nakrájenou na plátky. Ovocné müsli s kefírem 300 g jahod nebo melounu nakrájejte a smíchejte s 200 g kefíru a 2 polévkovými lžícemi müsli bez cukru. Nápady na svačinku po 100 kcal Ovocný talíř 2 středně velké broskve/nektarinky nebo 250 g meruněk či 350 g jahod nebo 300 g malin. Vystačí na dvě porce. Dortíček s ovocem Jedna kulatá rýžová vafle s jednou polévkovou lžící nízkotučného vanilkového tvarohového krému, přidejte tři jahody nebo jednu meruňku. Šálek neslazeného espressa je povolený. Šunkový meloun 200 gramů melounu nakrájet na malé kostičky. Přidat dva tenké plátky šunky. Oběd, večeře, vždy po 350 kaloriích Sladké nudle 50 g nudlí povařte v odtučněném mléce s jednou kávovou lžičkou medu a špetkou skořice. Přidejte 200 gramů třešní. Ovocné kuře s kari 100 g kuřecích prsíček nakrájet na plátky, jednu malou červenou papriku na kostičky a 1/2 svazečku pórkových cibulek na velká kolečka. Vše opéci na jedné kávové lžičce oleje. Ochutit solí, pepřem a kari. Přidat 100 ml vývaru, povařit. Vmíchat nakrájenou nektarinku smíchanou se dvěma polévkovými lžícemi kysané smetany. Krátce zahřát a podávat se 60 g rýže. Vepřová panenka na sladkokyselo 2 vepřové medailónky (100 g) opéci na pánvi, okořenit a vyjmout. 200 g salátové okurky a 3 pórkové cibulky nakrájet nadrobno. Vše opéci na jedné kávové lžičce oleje. Přidat 3 polévkové lžíce sladkokyselé omáčky a jednu nakrájenou broskev. Dochutit pepřem. Podávat se 120 gramy rýže nebo celozrnným chlebem. Další jídla si již snadno připravíte sami. Použijte kalorické tabulky potravin.

Související články