Štíhlá s bílkovinami | Pro ženy | Blesk.cz

Štíhlá s bílkovinami

10. dubna 2006 | 10:00

Připravili jsme pro vás týdenní očistnou bílkovinovou dietu. Shodíte čtyři kila a navíc zkrásníte

Tento týden začněte bojovat s nadbytečnými kilogramy pomocí bílkovin. Dokáží rekordním tempem spalovat tuk. Připravili jsem pro vás sedmidenní jídelníček. 1. den SNÍDANĚ: smíchejte šálek krabích tyčinek pokapaných citronem s měkkým sýrem a okořeňte. K tomu si dejte jeden kousek celozrnného pečiva. SVAČINA v 10 h: 200 ml syrovátky s ovocem. OBĚD: 200 g krůtích prsíček nakrájejte na proužky, ochuťte solí, kořením a citronovou šťávou. Osmahněte na oleji spolu s nakrájenou cibulí. SVAČINA: jogurt a jeden kousek celozrnného pečiva (nebo 2 celozrnné keksy). VEČEŘE: talíř rybí polévky s nasekanými bylinkami a citronovou šťávou. 2. den SNÍDANĚ: 1 kousek celozrnného pečiva rozkrojte a obložte plátky lososa a vařeného vajíčka. SVAČINA v 10 h: rozmixujte banán s mlékem a ochuťte citronovou šťávou. OBĚD: 200 g rybího filé ochuťte solí, kořením a citronovou šťávou. SVAČINA: sójový jogurt a jeden kousek celozrnného pečiva (nebo 2 celozrnné keksy). VEČEŘE: 200 g vařených brambor, 100 g nakrájeného tvrdého sýra, 6 nakrájených ředkviček. Ochuťte solí, kořením, olejem. Můžete si k tomu dát malý kousek celozrnného pečiva. 3. den SNÍDANĚ: 2 plátky tmavého chleba potřete máslem a obložte plátky sýra, posypte petrželovou natí. SVAČINA v 10 h: rozmixujte 200 ml podmáslí s 1 kiwi a lžičkou medu. OBĚD: připravte si omeletu ze 2 vajec a 150 g krabích tyčinek pokapaných citronovou šťávou, ozdobte pažitkou. SVAČINA: 125 g nízkotučného tvarohu smíchejte se 100 g hroznového vína a 2 lžičkami medu. VEČEŘE: 2 rajčata a 1 balíček mozzarelly nakrájejte na kolečka, ochuťte solí, kořením a olejem. 4. den SNÍDANĚ: 1 šálek netučného tvarohu rozmíchejte s 200 g hroznového vína nebo mandarinek, lžičkou medu a citronovou šťávou. SVAČINA v 10 h: sójový jogurt. OBĚD: uvařte 3 brambory ve slupce a k nim přichystejte ,,omáčku" z 200 g netučného tvarohu a nasekaných bylinek. SVAČINA: pohár syrovátky s ovocem. VEČEŘE: talíř rybí polévky s nasekanými bylinkami a citronovou šťávou, 300 g pečených kuřecích prsíček bez přílohy. 5. den SNÍDANĚ: šálek krabích tyčinek pokapaných citronem smíchejte s měkkým sýrem a okořeňte. K tomu si dejte 1 kousek celozrnného pečiva. SVAČINA v 10 h: sójový jogurt s čerstvým ovocem. OBĚD: 200 g rybího filé ochuťte solí, kořením a citronovou šťávou. Osmahněte na oleji dočervena. SVAČINA: jogurt a jeden kousek celozrnného pečiva (nebo 2 celozrnné keksy). VEČEŘE: nakrájejte 200 g uvařených brambor, 100 g tvrdého sýra, 6 ředkviček. Ochuťte solí, olejem a octem. Můžete si k tomu dát malý kousek celozrnného pečiva. 5. den SNÍDANĚ: šálek krabích tyčinek pokapaných citronem smíchejte s měkkým sýrem a okořeňte. K tomu si dejte 1 kousek celozrnného pečiva. SVAČINA v 10 h: sójový jogurt s čerstvým ovocem. OBĚD: 200 g rybího filé ochuťte solí, kořením a citronovou šťávou. Osmahněte na oleji dočervena. SVAČINA: jogurt a jeden kousek celozrnného pečiva (nebo 2 celozrnné keksy). VEČEŘE: nakrájejte 200 g uvařených brambor, 100 g tvrdého sýra, 6 ředkviček. Ochuťte solí, olejem a octem. Můžete si k tomu dát malý kousek celozrnného pečiva. 6. den SNÍDANĚ: 1 kousek celozrnného pečiva rozkrojte a obložte plátky lososa a vařeného vajíčka. SVAČINA v 10 h: rozmixujte 200 ml podmáslí s 1 kiwi a lžičkou medu. OBĚD: 200 g tofu ochuťte solí, kořením, bylinkami a marinujte v sójové omáčce asi 15 minut. Osmažte na 2 lžících oleje. SVAČINA: pohár syrovátky s ovocem. VEČEŘE: talíř rybí polévky s nasekanými bylinkami a citronovou šťávou, 1 jogurt s ovesnými vločkami. 7. den SNÍDANĚ: 1 šálek netučného tvarohu rozmíchejte s 200 g hroznového vína nebo mandarinek, lžičkou medu a citronovou šťávou. SVAČINA v 10 h: rozmixujte 200 ml podmáslí s 1 kiwi a lžičkou medu. OBĚD: 200 g krůtích prsíček nakrájejte na proužky, ochuťte solí, kořením a citronovou šťávou. Opečte na oleji spolu s nakrájenou cibulí. SVAČINA: jogurt a 1 kousek celozrnného pečiva (nebo 2 celozrnné keksy). VEČEŘE: 2 rajčata a balíček mozzarelly nakrájejte na kolečka, ochuťte solí, kořením, olejem a balzamikovým octem.


POTRAVINY BOHATÉ NA BÍLKOVINY Potravina Množství na den ryby 200-250 g dušené, grilované, pečené syrovátka až 400 ml sója 200 g jako tofu nebo jogurt fazole a čočka 200-250 g jako příloha nebo salát brambory 200 g vařených

Související články