Shazujte non-stop | Pro ženy | Blesk.cz

Shazujte non-stop

6. března 2006 | 10:00

Poradíme vám pár jednoduchých triků, jak hubnout nejen během dne, ale i během spánku

Už vás otravují stále se zvětšující tukové polštářky? S našimi jednoduchými triky budete hubnout nejen od rána do večera, ale i během spánku. Začněte den střídavou sprchou, nejdříve studenou vodou, potom teplou a ukončete ji opět studenou. Tato změna teplot podnítí spalování tuků, protože tělo na to, aby vyrovnalo svoji teplotu, potřebuje energii. * Co k snídani Půl hodiny před snídaní vypijte šálek kávy. Zkrotí váš ranní apetit a povzbudí spalování kilojoulů. Celozrnné produkty omezí návaly vlčího hladu, mléko a jogurty zredukují díky vápníku hlavně tukové buňky v oblasti bříška (pokud ovšem účinek vápníku nevynulujete pitím kokakoly). * Přehodnoťte chutě Míváte pře obědem velkou chuť na sladké? Zamlsejte si třeba celozrnné sušenky s medem. Ty udrží stálou hladinu cukru v krvi až 2 hodiny. Ideálním pamlskem před obědem je i grapefruit. * Čas k obědu Podobně jako káva k snídani působí před obědem černý čaj. Tein, který je v něm obsažený, zabrzdí spolu s flavonoidy chuť k jídlu - navíc látkovou výměnu zrychlí. Po jídle si dopřejte sklenici sójového mléka. Rostlinné estrogeny pozitivně ovlivňují spalování tuků. * Okořeňte si život Ostře kořeněná jídla zvýší spalování tuků až o 25 %. Proto nešetřete zázvorem, kayenským pepřem a salsou. * Večer se zřekněte vínka Víno po večeři je pro organismus těžkou kalorickou bombou, protože tělo se snaží odbourat hlavně alkohol. V této době se přijaté tuky z potravin ukládají do trvalých zásob. Proto raději vínečko nahraďte čajem rooibos. Neobsahujetein, takže vás před spaním neprobere a nedodá tělu žádné kilojouly.


POZOR NA JOULY Sýry plísňové a zrající Camembert 30 % 100 g ... 900 kJ Niva 50 % 100 g ... 1 550 kJ Romadur 20 % 100 g ... 740 kJ Roquefort 50 % 100 g ... 1 580 kJ Brie Reverend 60 % 100 g ... 1 490 kJ

Související články