Dieta Liz Hurleyové | Pro ženy | Blesk.cz

Dieta Liz Hurleyové

20. února 2006 | 10:00

Chcete mít postavu jako herečka Elizabeth Hurley? Pak zkuste její osvědčenou dietu

Lizin stravovací plán lze shrnout jedním slovem - řeřicha! Připravuje si z řeřichy vynikající polévku, o které říká: "Je bez tuku, má málo kalorií, spoustu vitaminů a železa a je tak skvělá, že ji můžete podávat klidně i navečírku. Když chci shodit nějaké to kilo, vypiji denně alespoň šest hrnků této polévky." I vy můžete mít takovou postavu. Šest hrnků! To by musela být opravdu znamenitá polévka, aby jí člověk denně tolik vypil. Nebudete tomu možná věřit, ale opravdu je. Navíc existuje výborná týdenní dieta, která se kolem řeřichové polévky točí. Pokud se budete striktně držet pravidel diety, můžete jíst neomezené množství určitých potravin, například masa, ryb, ovoce a zeleniny. Je to opravdu fantastické! Řeřichová polévka Budete potřebovat: 1 malou cibuli, 1,5 litru slabšího kuřecího vývaru nebo vody, 2 malé brambory, 3 velké svazky řeřichy, sůl a pepř. Postup: Cibuli nakrájejte najemno a poduste ve 2 až 3 lžících kuřecího vývaru nebo vody. Přidejte brambory nakrájené na kostky, zbylý vývar, sůl a pepř. Přiveďte k varu a vařte, dokud brambory nezměknou. Přidejte svazky řeřichy zbavené stonků a 3 minuty polévku míchejte. Odstavte ji z ohně, nechte trochu vychladnout a rozmixujte. Polévku nalijte do plechového hrnce a položte do dřezu s ledovou vodou. Takto prudce ochlazená polévka si udrží svěží zelenou barvu. Ohřívat ji nemusíte, výtečně chutná i studená. Ovocný seznam: Ananas, borůvky, broskve, citron, grep, hroznové víno, jablka, jahody, kiwi, maliny, mandarinky, meloun, meruňky, nektarinky, ostružiny, pomeranče, švestky, třešně. Zeleninový seznam: Artyčoky, brokolice, cibule, cuketa, červená řepa, fazole, chřest, květák, lilek, mrkev, papriky, petrželová nať, růžičková kapusta, řapíkatý celer, salát, salátová okurka, zelí, žampiony. Velmi intenzivní redukční dieta, která se nemá držet déle než týden 1. den * Neomezené množství řeřichové polévky. * Neomezené množství ovoce z uvedeného seznamu. * 250 ml odtučněného mléka nebo nízkotučného jogurtu. 2. den * Neomezené množství řeřichové polévky. * Neomezené množství zeleniny ze seznamu. * 1 opečená brambora. * 250 ml odtučněného mléka nebo nízkotučného jogurtu. 3. den * Neomezené množství řeřichové polévky. * Neomezené množství ovoce ze seznamu. * Neomezené množství zeleniny ze seznamu. * 250 ml odtučněného mléka nebo nízkotučného jogurtu. 4. den * Neomezené množství řeřichové polévky. * 5 banánů. * 8 sklenic (250 ml) odtučněného mléka (jedna porce může být nahrazena 250 ml netučného jogurtu). 5. den * Neomezené množství řeřichové polévky. * Neomezené množství bílé ryby. * Neomezené množství libového kuřecího masa bez kůže. * 6 středně velkých rajčat nebo 1 plechovku naložených rajčat. * 250 ml odtučněného mléka nebo nízkotučného jogurtu. 6. den * Neomezené množství řeřichové polévky. * Neomezené množství ryby. * Neomezené množství libového kuřecího masa bez kůže. * Neomezené množství zeleniny ze seznamu. * Neomezené množství rajčat. * 250 ml odtučněného mléka nebo nízkotučného jogurtu. 7. den* Neomezené množství řeřichové polévky. * Neomezené množství ovoce ze seznamu. * Neomezené množství zeleniny ze seznamu. * 250 ml odtučněného mléka nebo nízkotučného jogurtu. Držte se několika jednoduchých pravidel: * Nevynechávejte potraviny v jídelníčcích - vše je zařazeno z určitého důvodu, takže jezte všechno to, co je v jídelníčku pro konkrétní den, aby vám nechyběly důležité živiny. * Nepřejídejte se. Snězte jen tolik, abyste zahnala hlad. * Každý den můžete použít buď mléko, nebo jogurt. Ale kombinovat mléko s jogurtem můžete jen 4. den diety. * Nechoďte do restaurace vyhladovělá, jen vás to donutí sníst víc jídla, než by vám stačilo, abyste se nasytila. Namísto toho si před odchodem do restaurace dejte netučnou svačinku (například jablka jsou k potlačení chuti kjídlu velmi vhodná). * Objednáte-li si zeleninový salát, požádejte personál, aby vám byla zálivka servírovaná zvlášť - jen tak máte kontrolu nad tím, kolik jí použijete. * Nepřežeňte to s konzumací pečiva, které v restauracích podávají při čekání na jídlo. * Pamatujte, že po ničem nepřiberete tolik jako po alkoholu. Chcete-li pít, omezte se na jednu sklenku vína k jídlu. Dodržováním diety můžete shodit až 4,5 kg za týden a po celou dobu nebudete pociťovat hlad.

Související články