„Běhu se pravidelně věnuji už pátým rokem. Zapojení dítěte do aktivního životního stylu rodičů je samozřejmě důležité téma. Zaprvé chci dceru vést k pohybu, zadruhé, když mohu malou vzít na dlouhý běh, ulevím tím její mámě, která získá cenný čas pro sebe,“ otevírá Martin Starý vyprávění o víkendu stráveném s absolutní novinkou – kočárkem Thule Urban Glide 3.
Jaký je Thule Urban Glide 3?
Kočárek je vhodný pro novorozence i batolata, má nastavitelný sedák, velkou stříšku a dobře promyšlený systém brždění, který oceníte především v terénu. Díky pohodlné sedačce s nastavitelným sklonem, důmyslnému odvětrávání, opěrce nohou a dalším komfortním funkcím zajišťuje dostatek pohodlí pro dítě i rodiče. Praktický je i úložný košík pod kočárkem na zip, kam se toho vejde opravdu hodně. Kočárek se prodává ve třech krásných barevných variantách.
Další vítanou funkcí, kterou kočárek Thule Urban Glide 3 nabízí, je aretace předního kola. Otočné přední kolo bez námahy projede přeplněnými ulicemi a snadno se zaaretuje, když jedete rychlejším tempem nebo kočárek využíváte při běžeckém tréninku. Otočná ruční brzda navíc zajistí optimální kontrolu rychlosti na chodnících i v kopcovitém terénu. Kočárek je oproti běžným městským kočárkům z pochopitelných důvodů větší, a co vás může překvapit, jsou o poznání větší kola. Ale i ta najdou ve městě své opodstatnění.
„Kdo žije v Praze, moc dobře ví, jak tu vypadají chodníky. Dlažba se střídá s asfaltem, všude výmoly. Ale kočárek má super odpružení a velká kola, takže jsme si i se střídajícími se podmínkami poradili úplně bez problémů,“ hodnotí kola a jejich velikost Martin.
Kočárek se dá koupit v kombinaci i s korbičkou, kterou jednoduše na kola nacvaknete. Korba je ideální pro kojence do 6 měsíců. Obsahuje kryt na nohy a odvětrávanou matraci, aby se vaše dítě cítilo pohodlně. Když skončíte s chůzí, korbu je možné snadno a tiše oddělit od kočárku a spící provětrané miminko si můžete donést domů.
A jaký je tedy verdikt z testování?
Veskrze pozitivní! „Jasně, kočárek je trošku míň skladný a na převoz to chce větší auto, pokud máte s sebou i sbalené kufry. Ale jezdí se s ním fantasticky a obstál na 100 % i při delším běhu s dítětem. Měl jsem pocit, že by zvládl cokoli. Je to takové SUV mezi kočárky,“ uzavírá Martin.