Zacvičte si i s děťátkem | Pro ženy | Blesk.cz

Zacvičte si i s děťátkem

12. září 2008 | 15:08

Přinášíme vám tréninkový program, díky kterému rychle získáte konfekční velikost, jakou jste měla před porodem a výborně zabavíte i svoje miminko.

Maminka Monika a její syn Andrej jsou sehraný tým. Začali cvičit spolu, aby se Monika po porodu vrátila do formy.

Zpevněte pánevní dno a záda
V poloze na zádech opřete achilovky o fitball a pak nohy pokrčte do pravého úhlu. Paže zůstávají na zemi dlaněmi dolů. Zpevněte svalstvo pánevního dna a zvedejte pánev nahoru. Balon při tom roluje dopředu. Zůstaňte v poloze 8 až 10 sekund a pomalu se vraťte do výchozí polohy. Opakujte 8x. Pravidelně dýchejte nosem.

Na břišní svalstvo, hrudník a ruce
Sedněte si na zem a mírně pokrčte kolena. Dítě držte u levého boku, trup je mírně natočený doleva. Z této polohy dítě přeneste do polohy u pravého boku, přičemž otáčíte celou horní polovinu těla. Při pohybu zpevněte břicho a zadek. Opakujte 8x. Při pohybu posilujete zejména šikmé břišní svaly.

Pevné břišní svaly
Lehněte si na záda a kolena přitáhněte k hrudníku, lýtka držte ve vodorovné poloze. Dítě si posaďte na kolena a pevně ho držte oběma rukama. Záda zatlačte celou plochou do země a s výdechem zvedněte hlavu a ramena. Pomalu se vraťte do výchozí polohy a 8x zopakujte.

Trénujte prsa a paže
V poloze na zádech pokrčte kolena a křížovou část zad zatlačte do země. Dítě pevně uchopte oběma rukama na úrovni prsou a s nádechem ho zvedněte do výšky. Ruce nedopínejte v loktech. Pomalu se vraťte zpět a vydechněte. Zopakujte 8x.

NÁŠ TIP
Pro efektivnější cvičení dítě při klesání neklaďte na prsa.

Posilujte pánevní dno a záda
Posilujte pánevní dno a záda
Autor: Dušan Křístek

Posilujte pánevní dno a záda
Lehněte si na záda a chodidla položte na zem. Dítě si položte na pánev a držte ho rukama. Zapřete se chodidly do země a zvedněte pánev tak, aby trup a stehna tvořily jednu linii. Zpevněte břicho a v této poloze vydržte 3 až 5 sekund. Pomalu se vraťte na zem. Zopakujte 8x.

Procvičte záda a pánev
Klekněte si na kolena a dlaněmi se opřete o podlahu. Kolena jsou pod pánví, záda držte rovně. Pomalu, obratel po obratli, vyhrbte záda do oblouku. Zároveň zpevněte sedací svaly a svalstvo pánevního dna. Držte polohu 10 sekund a opět uvolněte. Opakujte 5x.

Autor: bas, oli
Související články
Další články z kategorie