Štíhlé a krásně tvarované křivky | Pro ženy | Blesk.cz

Štíhlé a krásně tvarované křivky

4. července 2008 | 14:10

Trápí vás ochablé svalstvo nebo tukové polštářky na stehnech? Náš skvělý modelovací program vám zabere jen 20 minut denně.

Zeštíhlete si stehna

Posaďte se na podložku a opřete se o dlaně za zády. Jednu nohu pokrčte a druhou nataženou mírně zvedněte. Flexujte chodidlo (udělejte fajfku) a kmitejte nohou nad zemí nahoru a dolů. Vraťte se do výchozí polohy.
Opakujte 20x každou nohou ve 3 sériích.

Formujte postavu

Postavte se na jednu nohu, druhou zvedněte nahoru v pravém úhlu. Upažte a předkopávejte pokrčenou nohu do přednožení.
Opakujte 20x každou nohou ve 2 sériích.

Past na celulitidu

Opřete se zády o stěnu. Posouvejte se směrem dolů, dokud kolena nebudou v pravém úhlu. V této pozici vydržte 20 sekund.
Zopakujte 2x.

Podřepy pro hezká stehna

Pro udržení rovnováhy se můžete chytit například opěradla židle. Postavte se na levou nohu, mírně ji pokrčte a opět propněte.
Udělejte 20 podřepů na každé noze ve 3 sériích.

Výpady pro pevné svaly

Postavte se rovně a ruce dejte v bok. Levou nohou udělejte velký krok dozadu, koleno směřuje k zemi. Pravé koleno by nemělo přesahovat úroveň chodidla. Udělejte pomalý pohyb nahoru a opět dolů.
Opakujte 20x každou nohou ve 2 sériích.

Posilujte zadní stehenní svalstvo

Lehněte si na pravý bok a položte hlavu na rameno. Pravou nohu pokrčte a levou mírně zvedněte. Rychlými a krátkými pohyby kmitejte nahoru dolů.
Opakujte 50x oběma nohama.

Zpevněte vnitřní stranu stehen

Lehněte si na pravý bok, položte hlavu na rameno a levou nohu položte uvolněně na zem před pravou. Pomalu, s cíleným zapojením svalů, zvedněte pravou nohu a opět ji vraťte na zem.
Zopakujte 20x každou nohou ve 2 sériích.

Autor: bes, oli
Související články
Další články z kategorie