Sedm jednoduchých cviků, které vám viditelně změní tělo | Pro ženy | Blesk.cz

Sedm jednoduchých cviků, které vám viditelně změní tělo

  • Vyzkoušejte sedm cviků, které vám pomohou zformovat vaši postavu!
    2. července 2014 | 06:00

    Hledáte způsob, jak vytvarovat postavu k nepoznání? Existuje několik cviků, které vám toto očekávání splní. Navíc jsou poměrně jednoduché, a hlavně efektivní. Nicméně pouhým trápením těla pomocí těchto cviků k dokonalé postavě nedojdete. Musíte k tomu přidat ještě dostatek spánku a zdravou stravu. 

  • Skákání přes švihadlo

    Švihadlo

    Jedním z nejlevnějších a nejjednodušších cviků je skákání přes švihadlo. Vzít si ho můžete s sebou kamkoliv, skákat můžete téměř kdekoliv (pokud to není v paneláku nad sousedy) a navíc během pár minut spálíte opravdu hodně kalorií. A v neposlední řadě je to legrace a můžete takto cvičit i s dětmi!

  • Dřepy

    Dřepy pomůžou vytvarovat vaši postavu.
    Chcete-li mít krásně tvarovaný zadeček, pak při cvičení nesmíte rozhodně zapomínat na dřepy. Navíc si u toho skvěle protáhnete celé tělo a spálíte kalorie. Pokud ale chcete zvýšit tepovou frekvenci, zkuste dřepy s výskokem, případně zůstaňte v podřepu a do rukou si dejte činky. 
  • Kliky

    Kliky
    Tomuto cvičení se naneštěstí mnoho lidí vyhýbá, protože ho považují za náročné. Ovšem pokud se člověk hecne a překousne začátky, kdy to opravdu může být trochu složitější, odměnou mu budou krásné křivky, které vzpírání na rukou dokáže vykouzlit.
  • Výpady

    Výpady
    Jestliže toužíte mít vysochané nohy, pak jsou pro vás ideální výpady. Tím, že každou nohu cvičíte zvlášť, dodáte jim extra péči a to se brzy projeví i na jejich vzhledu. Pokud chcete přidat i trochu kardio cvičení, zkuste výpady s výskoky. Doporučuje se dělat je vždy ve třech sadách po deseti.
  • Plavání

    ...
    Skvělá zpráva pro všechny milovníky plavání a vody vůbec. Tento sport patří k jedním z těch nejlepších, při kterém si můžete vytvarovat postavu. Při plavání totiž zapojujete rozdílné svaly a navíc je jich aktivních skutečně hodně.
  • Běhání

    Běhání
    Nezahazujte běhání jen proto, že prvních pár dnů vám to moc nešlo a akorát jste z toho byli unavení. Pokrok přijde brzy. Navíc je to velmi zdravý pohyb, při kterém spálíte neuvěřitelné množství kalorií, redukujete sklony k depresi a navíc načerpáte neuvěřitelné množství energie, zvláště pokud se jdete proběhnout ráno.
  • Cyklistika

    Dámská jízda se pojede v sobotu 8. června
    Jízdou na kole skvěle potrénujete a vytvarujete své nohy. Navíc je to výborné kardio cvičení. Není to monotónní, pokaždé se můžete ve výkonech hecovat a co víc, můžete si na celý den vyrazit s kamarádkami na výlet. Nejen, že strávíte den v milé společnosti, ale ještě k tomu spálíte dostatek kalorií.

Autor: maš
Diskuse ke článku
.
Další články z kategorie