Chcete pekáč buchet na břiše? Stačí pár cviků denně! | Pro ženy | Blesk.cz

Chcete pekáč buchet na břiše? Stačí pár cviků denně!

  • Pořiďte si hvězdné bříško.
    22. ledna 2014 | 08:00

    Potřebujete shodit špíčky na břiše, které se vám vyrojily po žranicích na konci roku? Máme pro vás tři skvělé cviky, které vám s tímhle nechtěným „plovacím kruhem“ pomohou.

  • Nejúčinnější sedy lehy


    Cviky na břicho
    Jedním z nejúčinnějších cviků na horní část břišních svalů, jsou sedy lehy. Lehněte si na záda na podložku, pokrčte nohy v kolenou a zvedněte je tak, aby lýtka se stehny svírala pravý úhel. Ruce natáhněte před sebe a s výdechem zvedněte trup a přibližte jej ke kolenům. Záda a břišní svaly musejí být zpevněné, ramena zatlačte dolů, snažte se nevytahovat krk dopředu a v této pozici 10x jemnými pohyby kmitejte dopředu a dozadu. S nádechem se pak vraťte do výchozí pozice. Opakujte 30x ve třech sériích po deseti.
  • Buďte jako prkno


    Cviky na břicho
    Myslíte, že při účinných cvicích se musíte co nejvíce hýbat a zapotit? Jste na omylu. U dalšího skvělého cviku na šikmé břišní svaly, se naopak musíte zcela zastavit a zpevnit. Lehněte si na pravý bok, nohy nechte natažené, pravou paži pokrčte v lokti a opřete se o ni a pomalu se nadzvedávejte tak, aby byla ruka o kterou se opíráte zcela natažená. V této pozici se zapřete o hranu chodidel a propněte tělo. Zpevněte zádové i břišní svaly, zatněte hýždě a vydržet dokud nenapočítáte do deseti. S nádechem se pak vraťte do výchozí pozice a opakujte 10x.
  • Propněte se


    Cviky na břicho
    Ideálními cviky jsou takové, u kterých neposilujete jen dané partie, ale i něco navíc. Zahrňte do svého cvičebního plánu i tenhle propínací cvik a věřte, že se výsledky dostaví. Výchozí pozice je stejná, jako byste chtěli dělat kliky, opřete se o dlaně, nohy natáhněte a zapřete se špičkami do podložky. Zpevněte záda, zatněte břišní svaly a ramena zatlačte směrem dolů. V této pozici zvedněte jednu nohu, a co nejvíce se ji snažte propnout, jako byste se chtěli prodloužit. V této pozici vydržte, než napočítáte do deseti, povolte a vyměňte nohu. Opakujte na každou stranu 10x.

Diskuse ke článku
.
Další články z kategorie