Super postava na léto - zadeček, prsa, paže | Pro ženy | Blesk.cz

Super postava na léto - zadeček, prsa, paže

12. června 2008 | 11:36

Co mají hollywoodské hvězdy společného? Vypadají neskutečně dobře, postavy jim můžeme jen závidět! Jaké je za tím tajemství? Jejich nejlepší triky jsme vybrali pro vás.

Svůdný zadeček

Stále ve vynikající formě
Říká se, že nikdo na světě nemá tak sexy pozadí jako Jennifer Lopez. Tato latinskoamerická kráska si ráda dopřeje třeba zmrzlinu a hromadu ovoce, ale také na sobě tvrdě pracuje. Výsledkem je neskutečně krásná ženská postava.

Takže pamatujte, že občas můžete hřešit, ale musíte na sobě také důsledně pracovat!

To věčné sezení
Nejen, že dlouhé sezení u počítače ubírá energii, navíc ještě způsobuje ochabování sedacích svalů. Pokud je nebudete posilovat, zadeček bude široký a plochý.

Co s tím?
Během dne, když si na to vzpomenete, zatněte hýždě, počítejte do 10 a pak uvolněte. Zopakujte 3x. Kvalitní trénink to nenahradí, ale aspoň neztratíte kondici.

Denně tancujte

Pokud odmítáte sportování, zkuste aspoň tančit. Pusťte si oblíbenou hudbu a dejte se do toho. Stačí každý den 15–20 minut tance! Nebojte se do pohybu zapojit i zadeček.
Změnu budou znatelné už po dvou týdnech.

Pořádně se "vydrhněte"
Dopřejte si denně malou masáž zadečku pod sprchou. Buď speciálními rukavicemi, nebo peelingovým krémem, který si vmasírujte do pokožky krouživými pohyby. Tím odstraníte odumřelé částečky kůže a pokožka se výborně prokrví. Po této proceduře bude vaše "pozadí" vypadat lépe.

Pravidelně se masírujte
Než opustíte sprchový kout, osprchujte si zadeček silným proudem studené vody. Utřete se a krouživým pohybem vmasírujte do pokožky krém. Používejte krémy s obsahem ginkgo a kofeinu – působí proti celulitidě.

Hurá na stepper!
Mít doma stepper je velmi praktické. Můžete ho mít kdekoliv v bytě. Cvičit můžete při otevřeném okně, na balkoně nebo u televize. Stačí 10 minut denně a budete se nejen cítit lépe.

A teď do "kalhot"!
Abyste trénink zintenzivnila, oblečte si masážní kalhoty. Třívrstvý systém různých materiálů zvyšuje teplotu svalů a zároveň vás i masíruje.

Ráno a večer cviky na nohy

Lehněte si na zem na břicho a střídavě zvedejte nohy nahoru – zanožujte. Napínáte tím sedací a zadní stehenní svaly. Opakujte 20x na každou nohu ve 3 sériích.

Ráno a večer cvičte pro krásný zadeček
Ráno a večer cvičte pro krásný zadeček
Autor: Dušan Křístek

NÁŠ TIP

Tělový peeling s mořskou svěžestí, Senses, Avon, 119 Kč
Masážní olej Body Fit Saloos, 104 Kč

Pěkná prsa

Musíte je zpevnit
Kráska Salma Hayek je herečka, hraje v reklamě a je také vzorem krásné a úspěšné ženy. Její tajemství krásy: hodně spánku, žádné cigarety ani alkohol a ráno studená sprcha.

Vyhlazující krém
Aplikujte krém do dekoltu a krouživými pohyby směrem nahoru si ho vmasírujte do pokožky. Vyzkoušejte, pomáhá to.

Studená zábava
Dělejte to jako Salma. Každý den ráno si namasírujte prsa krouživými pohyby studenou vodou. Utřete se do ručníku a namažte si prsa rostlinným gelem. Občas je promasírujte kostkami ledu.

Už žádný jo-jo efekt
Napřed dieta a hubnutí a vzápětí zase pár kil nahoru. To dá prsům zabrat! Pružné vazivo se opotřebuje a prsa ztrácejí tvar. Mnohem lepší je udržovat si stálou hmotnost.

Cvičení "push-up"
Prsa se bohužel trénovat nedají. Ale svaly pod nimi působí jako podprsenka. Proto se 3x denně narovnejte, pokrčte ruce, spojte dlaně ve výšce prsou a tlačte je proti sobě. Konečky prstů otočte směrem k tělu, po dobu 10–20 sekund tlačte a pak povolte. Opakujte 20x.

Cvičení 'PUSH-UP'
Cvičení 'PUSH-UP'
Autor: Dušan Křístek

NÁŠ TIP

Zpevňující tělové mléko, Garnier, orientační cena 110 Kč
Tělový olej pro velmi suchou pokožku, Nivea, 115 Kč

Prvotřídní paže

Zárukou je pravidelný trénink
Pro Sharon Stone už je to rutina: kondiční trénink a silový trénink s činkami, cviky na nohy, břicho a hýždě. Cvičí i podle vlastního fitness videa. Snídá jen ovoce, přes den si dopřeje zeleninu, ryby a tofu. Řídí se heslem: svaly by měly být pěkně vytvarované a pevné, jedině pak vám bude slušet i přiléhavé oblečení.

Krémy, které vypínají pokožku
Ráno i večer si důkladně nakrémujte ramena. Nezapomeňte ani na vnitřní stranu paží. Jen dostatečně vláčná pokožka je totiž správně pružná. Dbejte na to, aby krémy obsahovaly především tyto výživné látky: extrakt z mořských řas, ovocné kyseliny a vitaminy E a C.

Malá gymnastika u vody
Sedněte si na podložku, podepřete se rukama vedle hýždí a pokrčené nohy opřete asi 50 cm před podložkou. Zvedněte hýždě nad podložku, vzepřete se na rukách a dělejte "zadní" kliky nepatrného rozsahu. Opakujte 15x ve 3 sériích.

Zaplavejte si
Tlak vody působí i jako masáž. Například 1 minuta tréninku ve vodě vám dá stejně jako 5 minut tréninku na suchu.

Trénink s činkami
Trenéři hollywoodských hvězd doporučují trénink s činkami.

Silový trénink

Lehněte si na bok, opřete se o ruku a zdvihejte a spouštějte horní část těla. Trénujete tak ramena a prsa. Cvičte 3xt po 10 opakováních.

Silový trénink
Silový trénink
Autor: Dušan Křístek

NÁŠ TIP

Zpevňující sprchový šampon Firming Massage, Nivea,140 Kč
Bio Karité balzám vanila, Saloos, 165 Kč

TIP REDAKCE

POWER BALL
Skvělá pomůcka při posilování. Power ball fantastickým způsobem pracuje se svaly paží, formuje je a užívá se i při rehabilitaci. Má uplatnění v takových sportech, jako jsou golf, tenis, cyklistika, vhodný je pro hráče na hudební nástroje a pro všechny, kteří pracují s počítačem.

Jak funguje?
Má velikost tenisového míče a je přibližné stejné váhy. Cílem je roztočit power ball kroužením zápěstí a udržet ho v pohybu. Zkušenější uživatelé power ballu mohou dokonce soutěžit v počtu dosažených otáček. Je určený pro trénink, posilování, zábavu i relaxaci.

Cena: cca 685 Kč

POWERBALL
POWERBALL
Autor: archiv firmy

Zítra si můžete přečíst, co udělat pro dokonalé bříško a krásné nohy.

Autor: bib, oli
Související články