Pryč s bříškem po zimě! | Pro ženy | Blesk.cz

Pryč s bříškem po zimě!

2. dubna 2008 | 09:14

V chladnějších měsících bývají břicho, pas a zadeček ohrožené ukládáním tuku. Vyzkoušejte nový trénink založený na kombinaci posilování a protahování

V chladnějších měsících bývají břicho, pas a zadeček ohrožené ukládáním tuku. Máme totiž až třikrát méně pohybu než v létě. Nový trénink, která vám nabízíme, je založen na kombinaci posilování a protahování svalů. Strečinková část cvičení uvolní napětí a podpoří prokrvení namáhaných partií, čímž se zvýší účinek tréninku. Už za dva týdny zjistíte, že vaše břicho, boky i zadeček jsou pevnější a štíhlejší. Jako bonus posílíte i svalstvo zad a podpoříte správné držení těla. BŘICHO A ZADEČEK POSILOVÁNÍ Narovnejte se a postavte se na levou nohu. Trup nakloňte dopředu, současně zanožte nataženou pravou nohu. Pokrčte lokty a ruce spojte před tělem. Abyste se udržela v této poloze, zpevněte záda a hlavně bříško a také hýždě. Pravou nohu zlehka pokrčte a pak ji znovu natáhněte. Zopakujte 5x a pak nohy vystřídejte. STREČINK Stoupněte si na levou nohu, pravou pokrčte a položte ji nad levé koleno. Levou rukou uchopte kotník, pravou ruku položte na pravé koleno. Pánev podsaďte, stáhněte lopatky. V této poloze vydržte 20 sekund. Zopakujte 2x na každou stranu.


BŘICHO A ZÁDA POSILOVÁNÍ Lehněte si na záda, nohy zvedněte tak, aby byly kolmo k trupu a překřižte je v kotnících. Zdvihněte hlavu a ramena, rukama uchopte nohy co nejvýše. Dlaně pomalu spouštějte na kolena a ramena položte na zem. Hlava zůstává nahoře. Opět zvedněte ramena a ruce posuňte nahoru. Zopakujte 10x ve 3 sériích. STREČINK Lehněte si na břicho, pánev zatlačte do podložky. Podepřete horní polovinu těla nataženýma rukama, bradu mírně vytáhněte nahoru. Ramena tlačte dozadu, lopatky k sobě. V této poloze vydržte 20 sekund. Pak uvolněte a zopakujte ještě 2x.
BŘICHO A PAS POSILOVÁNÍ Lehněte si na pravý bok, levou nohu předsuňte dopředu, opřete se o pravý loket. Zvedněte pánev co nejvýše, zpevněte břišní svaly. Pokrčte levou ruku před tělem a pak ji zvedněte nahoru (kolmo k trupu). Zopakujte 3x, přičemž tělo zůstává ve stejné poloze. Potom vystřídejte strany. STREČINK Sedněte si. Levou nohu natáhněte, pravou pokrčte a přeložte přes levou (chodidlo leží vedle kolene). Trup mírně natočte doprava, levý loket položte na pravé koleno a druhou rukou se opřete vedle těla. Hlavu otáčejte co nejvíce doprava, dokud nepocítíte tah v pase. Výdrž 20 sekund. Zopakujte na druhou stranu.

Související články