FIT KLUB pro ženy | Pro ženy | Blesk.cz

FIT KLUB pro ženy

18. března 2008 | 17:46

Chcete být zdravá a štíhlá? Čtěte pravidelně naši rubriku Fit klub, kde vám přinášíme ty nejlepší rady, se kterými se vám to podaří

Přinášíme vám rady na to, jak zůstat zdravá, štíhlá a plná energie Uvolněte si krční páteř Posaďte se do tureckého sedu a narovnejte záda. Hlavu nejprve opatrně předkloňte a pak zakloňte, potom s pomocí rukou hlavu jemně skloňte doleva a doprava. Nakonec kružte hlavou.


Salát s ředkvičkami Zdraví recept Potřebujete (pro 4 porce): 800 g brambor, 1 cibuli, 6 lžic oleje, 50 ml zeleninového vývaru, půl svazku ředkviček, 4 lžíce octa, 2 lžíce petrželky, sůl, pepř Postup: Oloupané brambory nakrájejte na tenké plátky. Oloupejte cibuli a nakrájejte nadrobno. Obojí opečte ve dvou lžících oleje. Zalijte vývarem a nechte přejít varem. Přikryjte a nechte povařit asi 10 minut. Očištěné a omyté ředkvičky nakrájejte na tenké plátky. Brambory i s vývarem přelijte do misky. Přidejte ocet, sůl, pepř a 4 lžíce oleje. Přimíchejte ředkvičky a nechte odstát 20 minut. Nakonec posypejte petrželkou. Můžete ozdobit rajčaty, olivami nebo plátky citronu. DOBA PŘÍPRAVY: 45 minut ENERGETICKÁ HODNOTA: 1 225 kJ/ 1 porce
Odborník na výživu odpovídá na vaše otázky Mgr. Pavel Suchánek - Dietolog Když přijdu z práce (pracuji na PC), musím si lehnout a spím asi hodinu. Po krátkém odpočinku jsem relativně schopná do večera normálně fungovat. BMI mám 28. Myslím, že jídelníček je v pořádku, jím asi 3x denně, víckrát to nestíhám. Piji asi 3 litry tekutin. Preventivní prohlídky nic neodhalily, jen tlak mám nižší - 100/70. Kamila, Horažďovice Problém s únavou může pramenit z nadváhy, o které se ví, že může mít i takový vliv na organismus. Pokud ovšem nebudete jíst pravidelně (tedy nikoliv 3x, ale 5x denně v menších porcích) a nezačnete pravidelně sportovat, tak se poklesu hmotnosti nedočkáte. Bez pravidelného pohybu hubnout opravdu nejde.
Pozor na kilojouly Nápoje světlé pivo 100 ml 140 kJ tmavé pivo 100 ml 220 kJ sekt 100 ml 340 kJ víno červené 100 ml 270 kJ víno bílé 100 ml 220 kJ whisky 100 ml 990 kJ coca-cola 100 ml 180 kJ ovocný džus 100 ml 120 kJ ledový čaj 100 ml 130 kJ černá káva 100 ml 0 kJ kakao 100 ml 230 kJ

Související články