Trénink za pár korun | Pro ženy | Blesk.cz

Trénink za pár korun

5. září 2008 | 13:45

Nevyhazujte peníze za drahé cvičební stroje či návštěvu fitness centra. Při formování postavy vám pomůže i nafukovací balonek, dětský stupínek a láhev minerálky.

Pro zahřátí
Střídavé vystupování na stupínek skvěle zahřeje svaly a stimuluje srdečně-cévní systém. Pohybujte se rytmicky v rovnoměrném tempu asi 5 minut. Nezapomeňte si pustit dobrou hudbu.

Zformovaná lýtka
Postavte se na stupínek na špičky chodidel, tak aby váha těla spočívala na bříškách. Propněte kolena a zpevněte hýždě. Opatrně zvedejte paty a postavte se na špičky. Počítejte do pěti a vraťte se do základní pozice. Zopakujte 5x až 8x.

Zpevněné paže
Do rukou vezměte láhve s vodou. Postavte se vzpřímeně do mírného stoje rozkročného. Rozpažte a paže mírně pokrčte. Lokty přitom směřují dolů. Vydechněte a s nádechem spojte pokrčené paže před tělem. Zopakujte 8x až 10x. Cvičte pomalu, nešvihejte.

Silné paže a krk
Posaďte se na stoličku s opěradly. Narovnejte záda a rozkročte se na šířku boků. Ruce položte na opěradla, tak aby prsty směřovaly vně. Nadechněte se a současně se s pomocí paží nadzvedněte nad stoličku. Hlavu a krk přitom tahejte směrem nahoru. S dalším nádechem pokrčte paže, ale nesedejte si úplně. Opět se zvedněte. Opakujte 8x.

Pevná prsa
Postavte se do mírného stoje rozkročného, zpevněte břicho. Pod rameno si dejte balonek a dlaň otočte směrem k tělu. Zhluboka se nadechněte a při výdechu přitahujte paži k trupu. Opakujte 10x až 12x. Zpevněte taktéž ramena a účinek cviku bude ještě zesílen.

Autor: BEATA SUCHÁ, oli
Související články
Další články z kategorie