Málo úsilí, a veliký účinek | Pro ženy | Blesk.cz

Málo úsilí, a veliký účinek

10. července 2008 | 14:19

Podařilo se vám zhubnout do plavek? S naším cvičebním programem si zachováte přitažlivou postavičku, a ani se při tom nemusíte moc namáhat.

Cvičte 3x týdně, během dovolené můžete i každý den. Ranní cvičení na pláži má svoje kouzlo, navzdory brzkému vstávání.

Vytancujte kilojouly

Aktivní životní styl může být zábava!
Při tancování na diskotéce spálíte za 30 minut až 700 kJ. Pokud disco není nic pro vás, přihlaste se s partnerem do tanečního kurzu, účinek bude stejný.

Bez auta ani krok?
Raději používejte vlastní nohy nebo kolo. Tak můžete spálit za 15 minut až 400 kJ.

Pitný režim
Vypijte ráno na lačný žaludek sklenici vody s několika kapkami citronové šťávy. Při látkové výměně spálíte za hodinu až o 80 kJ více.

Domácí práce místo fitness
Ani při domácích pracích se lenost nevyplatí. Při žehlení spálíte až 300 kJ, při vaření přibližně 350 kJ a při vysávání až 400 kJ (za 30 minut).

Ploché bříško

Lehněte si na záda a pokrčte nohy. Pravou ruku dejte do týla a levou natáhněte podél těla. Zpevněte břicho a mírně zvedněte horní polovinu těla, bedra zůstávají na zemi. Pomalu kmitejte trupem doleva, tak aby pravý loket směřoval k levému kolenu. Trup zůstává ve stejné výšce. Opakujte 20x na každou stranu ve 3 sériích.

Perfektní stehna

Postavte se rovně, pravou nohou vykročte do strany. Pokrčte koleno pravé nohy a stoupněte si na špičku. Váhu těla přeneste na prsty. Zpevněte břicho a držte rovná záda. Tento pohyb zopakujte 20x na každou nohu ve 3 sériích.

Pěkné paže

Vezměte si malé činky, rozkročte se a mírně pokrčte kolena. Předpažené ruce pokrčte do prvého úhlu, lokty jsou na úrovni ramen. Lopatky tlačte k sobě, zpevněte břicho. Pomalým pohybem zvedejte ruce nad hlavu, ale nepropínejte je úplně. Chvilku vydržte a pomalu vraťte ruce do výchozí polohy. Opakujte 20x ve 3 sériích.

Zadeček ve formě

Lehněte si na záda, pokrčte kolena a opřete se o chodidla. Levou nohu napněte do výšky a zpevněte hýždě a břicho. Zvedněte zadek a záda, lopatky zůstávají na zemi. V této poloze vydržte asi 5 sekund a vraťte se do výchozí polohy. Zopakujte 15x a vyměňte nohy.

Autor: bes, oli
Související články
Další články z kategorie