Tréninkový program: Zbavte se celulitidy

29. března 2010 | 13:27

Nikdy není pozdě pustit se do boje celulitidou. Vyzkoušejte náš speciální tréninkový program, který rafinovaně zaútočí na pomerančovou kůži. Začněte už dnes!

NOHY

Posílí vnitřní a vnější stranu stehen
Lehněte si na pravý bok a opřete se o předloktí pravé ruky. Pravou nohu mírně pokrčte. Levou končetinu zvedejte pomalu nahoru a dolů. Zopakujte 8x.
Pak levou nohu pokrčte a položte chodidlo na podložku před pravým kolenem. Pak pomalu kmitejte pravou nohou nahoru dolů, aniž byste ji zcela položila na podložku.

 

Posílí vnitřní a vnější stranu stehen
Posílí vnitřní a vnější stranu stehen
Autor: Dušan Křístek

Pro štíhlá stehna
Rozkročte se na šířku ramen a jednou rukou se přidržujte opěradla židle. Nohu, která zůstává na zemi, mírně pokrčte. Druhou mírně unožte, přičemž vědomě zpevňujte svalstvo nohou. Vraťte se do výchozí polohy a zopakujte 8x ve 3 sériích. Vyměňte nohy.

 

Pro štíhlá stehna
Pro štíhlá stehna
Autor: Dušan Křístek

Pro pevné svalstvo nohou
Postavte se do širokého stoje rozkročného a ruce spojte v předpažení, držte se za zápěstí. Pokrčte nohy a váhu těla přeneste na paty. Zpevněte břicho a zadek. Pomalu se zvedejte a snižujte, zopakujte 15x.

Pro pevné svalstvo nohou
Pro pevné svalstvo nohou
Autor: Dušan Křístek

ZADEK

Tvarujte
Postavte se na čtyři a opřete se o předloktí. Pravou nohu s kolenem pokrčeným do pravého úhlu a se zpevněnými hýžděmi zvedejte nahoru. Zopakujte 10x a vyměňte strany.

 

Tvarujte hýždě
Tvarujte hýždě
Autor: Dušan Křístek
Zpevňujte
Rozkročte se na šířku boků a přidržujte se židle. Jednu nohu mírně pokrčte. Druhou mírně zanožte a s vědomým zapojením sedacích svalů více zanožujte. Opakujte 8x ve 3 sériích.

Zpevňujte hýždě
Zpevňujte hýždě
Autor: Dušan Křístek

BŘICHO

Ploché břicho
Lehněte si na záda, pokrčte kolena a chodidla položte na zem. Předpažte, zpevněte břišní svalstvo a s výdechem se pomalu obratel po obratli zvedejte nahoru. Opakujte 8x.

 

Pro ploché bříško
Pro ploché bříško
Autor: Dušan Křístek
Štíhlý pas
V poloze na zádech zvedněte nohy v pravém úhlu. Ruce dejte za hlavu. S výdechem veďte pravý loket k pravému kolenu a naopak. Zopakujte 10x a ve 3 sériích.

Pro štíhlý pas
Pro štíhlý pas
Autor: Dušan Křístek

Autor: Petra Kovárová, oli
Další články z kategorie
1080p 720p 360p
DesktopMobile