Středa 1. prosince 2021
Svátek slaví Iva, zítra Blanka
Zataženo, déšť 5°C

3 tipy pro ženy, jak se na podzim udržet v kondici

15. října 2021 | 00:00
Prezentace klienta |

Prožila jste léto plné zážitků, výletů, dovolených a chcete se dozvědět, jak se na i na podzim udržet v kondici? Pokud se snažíte dodržovat zdravé stravovací návyky a aktivní život chcete zachovat i nyní, využijte tento čas „zklidnění“ pro efektivní rozvrhnutí svých aktivit.

Udělejte si čas sama na sebe a nechte se inspirovat našimi tipy na to, jak se na podzim udržet v kondici, které jsme si pro Vás v tomto článku nachystali. Začneme pěkně od základu vašeho šatníku. Pohodlné oblečení na venkovní aktivity je velmi důležité, abyste se při pohybu cítila komfortně a sebejistě.

Dále si povíme něco o dietních plánech, jelikož se může stát, že člověk občas tápe ve všech možných trendech a novinkách při dodržování diet. Pokud žijete aktivně, myslete na skladbu vašeho jídelníčku. K aktivnímu pohybu také patří zdravé stravování.

Pokud vám dochází nápady na přípravu pokrmů, nechte se inspirovat zdravými recepty, které by na vašem talíři rozhodně neměly chybět.

Funkční prádlo do sychravých podzimních dní

Chladná rána a mrholení budou v nadcházejícím období stále častější. Proto je dobré být připravená. Než vyběhnete do studeného a vlhkého počasí na svou oblíbenou trasu, pořiďte si funkční prádlo.

Nejen, že vám zaručí teplo, ale budete se cítit také velmi pohodlně. Takzvaná první vrstva je zkrátka nepostradatelná. Dokonalý pocit volnosti pohybu vám zaručí podprsenka, která se snadno udržuje a rychle schne.

Díky kvalitním materiálům podprsenka odvádí pot a vlhkost z pokožky. Je také oporou pro vaše ňadra, abyste se cítila při pohybu volná. Funkční tričko s dlouhým rukávem a legíny regulují vaši tělesnou teplotu. Nijak nebude bránit v pohybu, proto se budete na svou běžeckou trasu těšit o trochu více, než v předchozích dnech.

Funkční trička i legíny se mohou opakovaně a bez obav prát. Outdoor Fashion slevový kód je perfektním místem, kde si vybrat nejen funkční prádlo, naleznete zde také další vrstvy oblečení i outdoorovou obuv. Zajímat by vás mohla sekce běh a fitness, kde najdete ty nejlepší kousky pro váš podzim v kondici.

Po aktivním pohybu si dopřejte zdravé stravování

Každý rok je trendy nová dieta a je možné, že v množství těchto trendů tápete. Nemusíte mít strach. Existují účinné dietní plány, které jsou nastavené takovým způsobem, aby co nejvíce vyhovovaly vaší tělesné konstrukci a potřebám.

Mějte vždy na mysli, že je důležité být spokojená sama se sebou a nenechávejte se strhnout nezdravými dietami.

Na stránkách It´s my life sleva naleznete tu pravou dietu přímo pro vás. Jedná se o dietu, která snižuje příjem sacharidů na minimum a naopak navyšuje příjem kvalitních bílkovin a tuků. Nechte si sestavit jídelníček na míru, přesně podle vašich potřeb a konzultujte tento dietní plán se zkušeným poradcem.

Při aktivním stylu života uvidíte rychlé úbytky váhy, zároveň budete hubnout bezpečně a hlavně nebudete hladovět. Hladovění je při zdravém životním stylu nežádoucí.

Můžete si také dokoupit sportovní výživu, která se bude hodit po doběhnutí běžeckého okruhu nebo po návratu z procházky, na které jste se prošla rychlou chůzí.

Recepty pro hubnoucí a stabilizační dietu

Nejdříve si vysvětlíme, co znamená hubnoucí fáze. Jedná se o formu rychlého úbytku tělesné hmoty. Ve fázi stabilizační se snažíme o udržení a stálost běžného jídelníčku. Nezapomínejte také na pitný režim, pijte nejlépe čistou vodu.

Omezte pití alkoholu a kouření cigaret. V hubnoucí fázi se doporučuje celkem 5 jídel denně. Váš jídelníček obohaťte o zeleninu a také o důležité vitaminy jako je například větší přísun hořčíku a vitaminu C. Výbornou inspirací pro tento druh diety je recept na keto řepové placky.

Nastala sezóna řepy, doplníte tak chutně příjem draslíku, hořčíku a železa. Řepa pomáhá tělu v boji proti zánětu, a proto by měla do vašeho jídelníčku rozhodně patřit a to nejen na podzim.

Dále se na Ketofit sleva dozvíte podrobnější informace o stabilizační fázi, která vám pomůže při návratu k běžné stravě a udržení redukční váhy. Pokud se nechcete vzdát sladkého dezertu, můžete si dopřát například nízkosacharidový čokoládový dortík, který vám dodá 25 g bílkovin.  Konkrétní recepty najdete na stránkách. Možná budete mile překvapená, jak pestrý jídelníček vás čeká.

Udržovat se v kondici i v nepříznivém počasí chce odvahu a odhodlanost. Věříme, že díky našim nápadům a drobným tipům jsme vás inspirovali pro aktivní podzim. Vyběhněte do přírody, načerpejte energii z pohybu venku.

Čerstvý vzduch vám pomůže pro udržení pozitivní nálady i při chmurných deštivých dnech, které nás čekají. Chutná jídla a dezerty si můžete bez výčitek vychutnávat, díky upravenému složení surovin. Nové výzvy na sebe jistě nenechají dlouho čekat.