Britka cestuje na výdaje cizích mužů přes seznamku: Trvá ale na tom, že není zlatokopka! | Pro ženy | Blesk.cz

Britka cestuje na výdaje cizích mužů přes seznamku: Trvá ale na tom, že není zlatokopka!

3. srpna 2018 | 06:00

"Nejsem zlatokopka, ale luxusní cestovatelka!" Trvá si na svém Britka Natalie Wood, která procestovala svět, ale nestálo ji to ani libru.  Všechno za ni zaplatili muži, které nikdy předtím neviděla. 

Natalie z Británie se přihlásila na on-line cestovatelskou seznamku Miss Travel v roce 2014. Během dvou let byla už na více než 80 schůzkách s muži, které nikdy předtím neviděla. Mezi destinacemi, které navštívila, jsou například Maledivy, Abu Dhabí nebo Austrálie.

Natalie se na seznamku připojila, protože miluje cestování a doufala, že tímto prostřednictvím najde partnera. "Cestování miluju a doufala jsem, že prostřednictvím seznamky najdu muže, který má stejnou vášeň jako já," řekla Natalie. Cestování zadarmo se jí tak zalíbilo, že s ním dodnes nepřestala, naopak! Hrdě se hlásí k tomu, že je tzv. "sugar babe" – tedy mladší žena, která se nechává vydržovat staršími pány. A svůj Instagram plní selfie fotkami z cest.

Za poslední dva roky také podstoupila několik plastických operací. "Lidé mě nazývají zlatokopkou, ale já preferuji spíše označení luxusní cestovatelka. Myslím si, že z nich mluví závist vůči mému dobrodružnému životu. V životě si ráda užívám těch lepších věcí, a tento  styl života mi to umožňuje." Zároveň dokáže přiznat, že je trochu rozmazlená, ale protože je single, prostě si užívá.

S jakým typem mužů cestuje nejčastěji? "Jsou to většinou starší muži než já, podnikatelé, které už nebaví cestovat o samotě a kteří mají prostředky na to, aby zaplatili pobyt pro dva," říká. 

Muže si před setkáním vždy ověřuje přes Skype a ještě se jí nestalo, že by narazila na nějakého podivína. "Všichni byli doposud opravdovými gentlemany," říká. Sex není podmínkou cest, ale Natalie to nevylučuje. "Když přeskočí jiskra, přirozeně to vyplyne," dodává Natalie.

Autor: red
1080p 720p 360p
DesktopMobile