Po porodu zpět do formy! Jak na své postavě pracuje hvězda Jessica Simpson? | Jak zhubnout | Blesk.cz

Po porodu zpět do formy! Jak na své postavě pracuje hvězda Jessica Simpson?

  • 28. července  2019 
     06:00

    Postavu, jakou se dlouhá léta pyšnila Jessica Simpson, by chtěla nejedna žena. Americká zpěvačka a herečka se netají tím, že musela na své postavě vždy tvrdě pracovat. Zatímco po prvním porodu se dostala rychle zpět do formy, po druhém těhotenství a ve čtyřiceti letech je hubnutí o dost náročnější. Trenér Jessiky však odhalil, co hvězda dělá, aby dosáhla skvělé kondice. 

    Jessica vždy měla blízko ke zdravé stravě a cvičení. Na rozdíl od spousty modelek se nikdy netajila tím, co se za dokonalou postavou skrývá.

  • Cvičím, abych si pročistila hlavu

    Někdy je ale i pro Jessiku Simpson těžké se ke cvičení donutit. „Hledám si kolikrát desítky výmluv, proč bych neměla jít běhat nebo proč zrovna dnes necvičit," svěřila se Jessica americkému magazín Women Health. Přesto se ale nenechá odradit a soustředí se na mentální výhody, které jí cvičení předává. „Cvičení je emoční zážitek. Cvičím, abych si pročistila hlavu. Dělá mě to silnější ve všech ohledech," vysvětluje Jessica.

  • Nachodím 12 tisíc kroků denně

    Podle magazínu People nachodí denně Jessica až dvanáct tisíc kroků! O své rutině, která ji udržuje v kondici, se rozpovídala hned v několika rozhovorech a na svém Instagramu své splněné denní cíle v počtu kroků hned několikrát sdílela.

    Pravidelnou chůzi zařadila na doporučení svého trenéra Harleyho Pasternaka potom, co v roce 2012 porodila své první dítě. Hned jakmile to bylo možné, jsem Jessice doporučil, aby začala každý den alespoň krátkou procházkou," řekl pro časopis People Pasternak. Dal jsem jí krokoměr a cílový počet kroků jsem neustále navyšoval, až se ze čtyř tisíc kroků postupně dostal ke dvanácti tisícům," dodává. Pro opravdu skvělé výsledky však Pasternak doporučuje čtrnáct tisíc kroků denně.

  • Čtyřikrát týdně cvičím s trenérem

    Jakmile dostala Jessica od svého lékaře povolení cvičit, zařadila do své denní rutiny tréninky o délce třiceti až pětačtyřiceti minut denně. Trénink začíná desetiminutovým rozehřátím, dvaceti až třiceti minutami posilování a je zakončen desetiminutovou kardio aktivitou," popisuje její trenér Pasternak. 

    "Vybírám jednoduché cviky. Žádné gymnastické pohyby ani velké váhy," tvrdí. V některé dny cvičí Jessica s trenérem ramena, jindy záda a nohy nebo střed těla. Nevynechávají ale ani zadní část paží, vnitřní stehna a boční břišní svaly. Postupně tak procvičí celé tělo se zaměřením na problematické partie.

  • Krátký trénink pro matky po porodu

    Krátký intenzivní trénink na zeštíhlení postavy podle Jessiky Simpson:

    • 10 minut rychlé chůze
    • 3 jednoduché cviky (např. dřepy, výpady a kliky) jako kruhový trénink o pěti kolech po 25 opakováních
    • mrtvý tah s činkami
    • negativní tricepsová extenze vleže s činkou
    • cvik zvaný superman, který procvičí záda
    • 10 minut na eliptikalu.

    Mezi oblíbené cviky Jessiky patří výpady na místě, dřepy se závažím a tzv. mrtvý tah na jedné noze s bicepsovým zdvihem. Trénujeme tak, abychom z Jessiky udělali fit zdravou mámu," vysvětluje trenér Pasternak.

  • 15 způsobů, jak žít zdravěji

    Jessica Simpson dodržuje dietu a efektivní tréninkovou rutinu, která vyhovuje právě jí. Každý by si měl najít styl, který bude odpovídat jeho cílům, anamnéze těla, věku a dalším specifickým faktorům. Pro zlepšení svého životního stylu ale můžete učinit alespoň pár těchto zdravých rozhodnutí:

    1. Snažte se bezprostředně před spaním a hned po probuzení nedívat se do mobilního telefonu.
    2. Před spaním si čtěte knihu.
    3. Sepište si své cíle a určete přesné datum, kdy jich chcete dosáhnout.
    4. Konzumujte dostatek ovoce, zeleniny, zdrojů zdravých tuků a bílkovin.
    5. Vyhýbejte se zpracovaným potravinám a fast foodu.
    6. Pokud se stravujete venku, nebojte se s číšníky prokonzultovat dietní úpravu svého jídla.
    7. Vyhýbejte se alkoholu.
    8. Spěte sedm až osm hodin.
    9. Věnujte cvičení tři až pět hodin týdně.
    10. Udržujte se zaneprázdnění hledáním nových dovedností.
    11. Nezapomeňte ocenit, jak se vaše tělo mění.
    12. Jednou týdně si dopřejte to, po čem toužíte.
    13. Vyzkoušejte jógu a meditaci.
    14. Nekopírujte slepě cizí dietu nebo cvičební rutinu.
    15. Doplňky stravy konzultujte se svým lékařem.

/
Autor: Veronika Duží

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji