Nahý Čech hvězdou knihy aktů značky D&G

Hvězdou knihy aktů slavné módní značky je Čech Tomáš Školoudík

Hvězdou knihy aktů slavné módní značky je Čech Tomáš Školoudík
Foto: dolcegabbana.com; reprofoto z knihy Uomini

Fotogalerie

29 fotografií

14. června 2011 | 19:31
Sdílej na facebooku

Představitelé módní značky Dolce & Gabbana vědí, jak zaujmout. K příležitosti dvacetiletého výročí představení první pánské kolekce vydali knihu plnou nádherných mužských aktů. A nechyběl mezi nimi ani Čech Tomáš Školoudík, který patřil mezi ty nejodvážnější. Pokochejte se i vy krásou odhaleného mužského těla.

Tomáš Školoudík (24) patří mezi nejznámější české top modely. Se svojí vypracovanou postavou a pohlednou tváří uspěl i ve světovém modelingu. Jeho tělo se objevilo na titulkách zahraničních magazínů. Na reklamních fotkách prestižních značek spodního prádla i na přehlídkových molech.

V knize nechybí ani akty nejznámějšího a nejodvážnějšího českého modela Tomáše Školoudíka.
V knize nechybí ani akty nejznámějšího a nejodvážnějšího českého modela Tomáše Školoudíka.

V knize s prozaickým názvem UOMINI (v překladu MUŽI) ukázal své dokonale vymodelované tělo po boku známých modelů jako jsou André Ziehe (který je také na přebalu knihy), Noah Mills, David Gandy a topmodel Tony Ward, ikona 80. a 90. let. Tomu je navíc v knize věnován samostatný speciální prostor.

V knize nechybí ani akty nejznámějšího a nejodvážnějšího českého modela Tomáše Školoudíka.
V knize nechybí ani akty nejznámějšího a nejodvážnějšího českého modela Tomáše Školoudíka.

Jako jeden z mála se Tomáš v knize odhaluje v celé své kráse. Za nahotu se nestydí. Ostatně taky nemá za co. Svaly pravidelně trénuje v posilovně, chodí na solárko. Péči věnuje i svým zubům, vlasům, pleti. Nezapomíná na kvalitní produkty, vyváženou stravu.

V knize nechybí ani akty nejznámějšího a nejodvážnějšího českého modela Tomáše Školoudíka.
V knize nechybí ani akty nejznámějšího a nejodvážnějšího českého modela Tomáše Školoudíka.

Kniha plná decentních i odvážných černobílých uměleckých aktů, která je zároveň charitativním projektem, vznikala pod taktovkou peruánského fotografa Mariana Vivanca, jehož snímky znáte například z časopisu Vogue. Ten na 252 stranách znovu otevírá téma antických bájí a eposů. Objevuje nové hrdiny starého Řecka i Říma. Poukazuje na mužský ideál krásy. Atletické postavy mužů se vyznačují pevnou stavbu těla, vyváženými proporcemi i dokonalou harmonií tvarů.

Výtěžek z prodeje téhle testosteronem nabité knihy jde navíc na dobrou věc. Tou je projekt Euploos. Díky získané částce bude moci býti jeho bohatá sbírka grafik a kreseb digitalizována galerií Ufizzi ve Florencii. Vznikne tak kompletní přehled přístupný i volně z internetu. Prestižní značce D&G se tak úspěšně podařilo spojit propagaci své značky se zajímavým a užitečným projektem.

Knihu UOMINI si můžete objednat na amazon.com za $40.95, což je v přepočtu necelých sedmset korun. Takže dámy, obětujte pár obědů nebo to tričko, co jste si chtěla zrovna dojít koupit a hurá na e-shop. Pokud jste, stejně jako já, obdivovatelkami antické krásy a kult mužského těla vám není cizí, tahle knížka by ve vaší knihovně určitě neměla chybět.

Sdílej na facebooku
Horoskopy

Diskuse ke článku