Omládněte o deset let! Tyhle změny vám zachrání život



  • ...
    2. července 2017 | 06:00

    Důvodů, proč se váš vztah právě nachází na bodu mrazu, bývá několik. Častou příčinou bývá momentální nespokojenost se sebou samým nebo ještě hůř, s partnerem. Co pomůže? V první řadě zvednout si sebevědomí. Sama sebe a potažmo pak i kolabující vztah můžete zachránit vhodnou dietou a upravením jídelníčku tak, abyste v očích vašeho muže byla opět v kondici, plná energie a cítila se báječně. Jak na to? 



  • Ploché bříško

    ...

    Na nafouklé břicho, které ne a ne splasknout. Správnou životosprávou a změnou jídelníčku můžete nadýmání alespoň omezit. Ploché bříško ale nezískáte pouze vhodnou stravou, věnovat byste se měly i pravidelnému posilování všech břišních svalů (alespoň 3x týdně) a do života zařadit kardio trénink, například v podobě běhání či jízdy na kole. 



    CO BYSTE MĚLA JÍST: 



    Kefír, jogurt a ostatní kysané mléčné výrobky. Dbejte především na vyváženou stravu sacharidů, bílkovin i tuků. Konzumujte dostatečné množství vlákniny, zařaďte do jídelníčku kokosový olej a kokosovou vodu, která zrychluje metabolismus, pijte zelený čaj. 



    VYHNĚTE SE:

    Sladká, smažená či tučná jídla, příliš nesolte a zcela vynechte pití alkoholu a sladkých limonád. 



    NÁŠ TIP: 



    Množství tuku, svalů a nadbytečné vody si můžete nechat přesně změřit na přístroji k tomu určenému (InBody). 



    Podívejte se, co vám pomůže shodit břicho:

    720p 480p 360p 240p
    Šest potravin, které vám pomohou vytvarovat "pekáč buchet" na břiše. • VIDEO: 

  • Zbavte se celulitidy

    ...

    Velkým nepřítelem žen je především celulitida. Správnou dietou, jídelníčkem a pravidelným pohybem ji můžete značně omezit. 



    CO BYSTE MĚLA JÍST: 



    Měla byste omezit živočišné tuky, jako je nejen sádlo, ale i máslo a střídejte při jídle rostlinné oleje. Vynechejte červené maso a omezte i konzumaci masa bílého (drůbež). Červené maso můžete nahradit sójovým a místo bílého cukru slaďte medem. Denně byste měla sníst 500 g čerstvého ovoce a syrové zeleniny, ne najednou, ale s několikahodinovým rozestupem (například ovoce k snídani a zeleninu až k večeři). 



    VYHNĚTE SE:

    

Nevzhledné dolíčky na stehnech milují cukr. Poradkyně zdravého životního stylu Lucy Linn Fells z Fitkondice. cz radí snížit konzumaci těch rafinovaných. Obsahují je především potraviny, které nejvíce stimulují sekreci inzulínu, což je hlavní hormon, který má na starosti ukládání tuku v těle a tvorbu právě celulitidy. Když inzulin klesá, tuk se snáze uvolňuje z tukových buněk a tělo začne spalovat tuky místo sacharidů. 



    NÁŠ TIP: 

    

Střídejte ve sprše studenou a teplou vodu. Pokožka se dobře prokrví.



    Podívejte se na video, které vám poradí, jak na celulitidu:

    720p 480p 360p 240p
    Zjistili jsme, jak mít pevnější bříško, dekolt i zadeček a jak se zbavit celulitidy a strií • VIDEO: 

  • Pryč s otoky

    ...

    

Za nějaká ta kila navíc mnohdy můžou otoky, které vznikají přebytečným množstvím vody, které tělo zadržuje. Častou příčinou zadržování vody v organismu bývá cukr, přehnané solení či překyselení organismu. 



    CO BYSTE MĚLA JÍST:

    

I když chcete tělo odvodnit, je třeba dostatečně pít (ideálně čistou vodu či bylinkové čaje). Pitný režim pak doplňte lymfatickou masáží a dostatečným pohybem. 



    VYHNĚTE SE:

    

Pokud se chcete zbavit zavodnění, je potřeba omezit konzumaci soli (doporučené množství je 5 g soli na den) a jídlo dochucovat bylinkami, vyškrtnout rafinovaný cukr, přestat užívat hormonální antikoncepci. I ta totiž může mít na zadržování vody v těle nemalý vliv. 



    NÁŠ TIP: 

    

Nejvhodnější potraviny na odvodnění jsou okurka, meloun, celer, kopřivový a zelený čaj, černý bez, černý rybíz a brusinky. 




    Na videu se můžete podívat, jak vám prospěje detox:

    1080p 720p 480p 360p 240p
    Čas na detox: Co ve vašich střevech udělají šťávy z ovoce a zeleniny? • VIDEO: 

  • Rozzařte pleť

    ...

    

Zářivou a hladkou pleť získáte nejen díky používání kvalitní kosmetiky, ale především změnou jídelníčku! Pleť bez akné, černých teček, otoků a kruhů pod očima na vás chce především dostatečný pitný režim a spoustu vitaminů. 



    CO BYSTE MĚLA JÍST A PÍT:

    

Ovoce, zeleninu, celozrnné obiloviny, ryby, semínka a ořechy, vodu, bylinkové čaje či minerálky, řepu, avokádo, dýňová semínka, cottage sýr, játra, žloutky, špenát a petržel. 



    VYHNĚTE SE:

    

Jestliže vás trápí akné, černé tečky nebo příliš mastná pleť, vyhněte se konzumaci mléka a mléčných výrobků, které obsahují hormony přispívající právě ke vzniku pupínků. Vynechte i sůl, kvůli níž dochází ke stimulaci mazových žláz v pokožce a pleť se tak mnohem více mastí. 



    NÁŠ TIP:

    

Zvyšte příjem vitaminu A. Najdete ho v játrech, žloutcích a másle. 

    Naučte se masáž obličeje: 

    720p 480p 360p 240p
    Naučíme vás snadnou masáž obličeje, která je skvělou prevencí proti vráskám • VIDEO: 

  • Posilněte vlasy

    ...
     

    

Zářivé, lesklé a silné vlasy touží mít každá žena, ne ale každá už ví, že se takovými může pyšnit i díky vhodné stravě. Zdravé vlasy milují zelené potraviny, zařaďte je tedy do svého jídelníčku i vy. 



    CO BYSTE MĚLA JÍST: 

    

Fazole, špenát, brokolici, salát i ostatní listovou zeleninu. 



    VYHNĚTE SE: 

    

Chcete-li mít krásné vlasy, vyhněte se smaženým jídlům, jako jsou hranolky, smažený sýr, řízek a tolik oblíbené slané brambůrky. 
S nimi totiž do těla dostáváte přepálený tuk, vlasová pokožka se tak více mastí a vylučuje do těla škodlivé látky. 



    NÁŠ TIP: 

    

Velký podíl kyseliny pantothenové se nachází v játrech, cereálních výrobcích či 
mléce. 

    Podle videa si připravte masku na suché vlasy:

    720p 480p 360p 240p
    Vyzkoušeno: Trápí vás suché vlasy? Vyrobte si doma avokádovou masku! • VIDEO: 

Autor: Karolína Havlíková
Diskuse ke článku
.
DesktopMobile