Cviky, které zlepší váš sexuální život a zabrání inkontinenci: Vyzkoušejte je také!

  • Kegelovy cviky mohou pomoct k lepšímu orgasmu nejen ženy, ale i muže.
    20. března 2016 | 06:00

    Toto jsou snad jediné cviky, které nemůžou vadit žádné ženě. Nezapotíte se u nich, jsou jednoduché, dělat je můžete kdekoliv, a navíc mají pozitivní vliv hned v několika životních rovinách. Kegelovy cviky, při kterých posilujete svaly pánevního dna, jsou doporučovány jako prevence proti inkontinenci, ale navíc mohou ještě zlepšit váš sexuální život. Jak?

  • Co jsou Kegelovy cviky?

    Venušiny kuličky
    S tímto poměrně jednoduchým cvičením přišel ve čtyřicátých letech minulého století gynekolog Arnold Kegel. Hlavním smyslem je posílit svaly pánevního dna, které se mohou oslabovat věkem, ale i při těhotenství nebo nedostatku pohybu. Ten nejzákladnější cvik můžete dělat kdykoliv a kdekoliv, klidně i vsedě. Zatínáte při něm opakovaně (třeba padesátkrát) svaly uvnitř vaginy, případně konečníku.
  • Zatněte!

    ...
    Kegelovy cviky jsou často podceňované, i když jsou pro ženu velmi důležité. Jeden gynekolog mi kdysi říkal, že každý lékař by o nich měl se svou pacientkou mluvit a při každé preventivní prohlídce by měl kontrolovat, zda je žena skutečně ovládá. A to jednoduchou formou: gynekolog strčí prst do vaginy a přikáže ženě, aby zatnula. Podle toho dokáže poznat, jak moc pevné svaly pánevního dna má. Možná vám to připadá úsměvné, ale v důsledku sedavého zaměstnání, které má dnes spousta žen, dochází k ochabování svalů pánevního dna.
  • Žádné nehody

    Ačkoliv to někomu může znít komicky, i náš konečník potřebuje péči, abychom předešli zdravotním potížím.
    Teď vás to třeba ještě trápit nemusí, ale ve vyšším věku byste kvůli ochablému svalstvu pánevního dna mohla mít problémy s inkontinencí. Právě tyto svaly totiž pomáhají držet svěrače, a tak někdy pak ženě stačí jen kýchnout a malér je na světě. Jenže svaly v této naší dámské části těla mohou hrát větší roli, než si myslíte. Pokud je budete mít pořádně posílené, bude i vaše bříško vypadat lépe a uleví se vám od bolesti zad. Ale na to vám už pouhé Kegelovy cviky nestačí, v tu chvíli budete muset začít posilovat trochu tvrději a zaměřit se i na vnitřní stabilizační systém. 
  • Pro lepší sex

    Další výhodou posilování svalů pánevního dna pomocí Kegelových cviků je i lepší sexuální zážitek, a to nejen pro vás, ale i pro něj. Tvrdí se, že pokud má žena dostatečně posílené svaly pánevního dna, dokáže mnohem lépe prožít orgasmus. Jenže vy tím dokážete zlepšit sex i svému partnerovi. A to ve chvíli, kdy začnete Kegelovy cviky provozovat při styku. Pokud začnete zatínat svaly, ucítí to. Jeho penis se bude ocitat ve chvilkových sevřeních, která pro něj budou skutečně příjemná.  
  • Jak na ně?

    1080p 720p 480p 360p 240p
    K čemu jsou dobré Kegelovy cviky? • VIDEO: 
    Posilování je skutečně jednoduché, můžete ho dělat kdykoliv, klidně i teď, při čtení tohoto článku. "Nejprve se doporučuje ho po velmi krátkou dobu třicetkrát až čtyřicetkrát opakovat. Později v tom zatnutí, v tom vrcholu cviku, je třeba vydržet dvacet až třicet vteřin," popisuje gynekoložka Blanka Vavřinková z První české lékařské společnosti. Trénovat je ale můžete i na záchodě, když jste na malé. Během čurání můžete přerušit proud moči, tím se i ujistíte, jak moc silné svaly máte. Cvičit takto můžete několikrát denně.
  • Cviky pro muže

    Nevydařený sex
    Kegelovy cviky ale můžou provádět i muži. A to stejně jako ženy: pomocí zatínání svalů. Kromě toho, že i oni mohou zabránit úniku moči, bude to mít dobrý vliv na jejich mužství. Údajně se jim důkladným procvičováním svalů pánevního dna zlepší erekce a podaří se jim více oddálit vyvrcholení. Můžete si s partnerem dát každodenní posilovací pětiminutovky. Oceníte to oba dva.  

Diskuse ke článku
.
DesktopMobile