Bolí vás za krkem? Tyhle cviky vám pomohou

  • S bolestí za krkem vám pomohou jednoduché cviky, které zvládnete doma, v kanceláři i na dovolené.
    17. června 2014 | 09:45

    Trávíte spoustu času u počítače, hrbíte se ve špatné židli a odpoledne máte zatuhlé zádové svaly a bolí vás za krkem? Pak si osvojte pár jednoduchých cviků, které vám od bolesti pomohou.

  • Cviky na krk a ramena


    fitness
    Stoupněte si rovně na podložku a do každé ruky si vezměte lehké činky nebo lahve s vodou. Pomalu zvedejte ramena až k uším a zase pomalu spouštějte. Hlavu držte rovně, nesnažte se jí předsazovat nebo naopak zaklánět. Opakujte 10x.
  • Cviky na lavici


    fitness
    K tomuto cviku budete potřebovat lavici a opět lehké činky nebo lahve s vodou. Pravé koleno a pravou ruku položte na lavici a do levé ruky si vezměte činku. Pomalu zvedejte loket se zátěží do výšky hrudníku a zase spouštějte dolů. Dbejte na to, abyste ruku v lokti neohýbali ji stále kolmo k podložce. Opakujte 10x a poté vyměňte strany.
  • Svislé cviky


    fitness
    Stoupněte si rovně na podložku, vezměte do rukou činky nebo lahev s vodou a pomalu zvedejte ruce nahoru tak, abyste měli lokty s rameny v jedné rovině. Pak pomalu ruce zase spouštějte. Dbejte na to, abyste nepředsazovali a ani nezakláněli hlavu. Opakujte 10x.
  • Upažování v předklonu


    fitness
    Stoupněte si na podložku, nohy rozkročte na šíři ramen a vezměte do rukou činky. Předkloňte se do úhlu 45 stupňů, upažte ruce a mírně je ohněte v loktech. Zvedejte do výšky ramen a zase pomalu spouštějte. Opakujte 10x.

Diskuse ke článku
.
Další články z kategorie
DesktopMobile