Pevné paže podle Salmy Hayek: Zpevněte si ruce do triček a šatů

Salma Hayek si udržuje perfektní postavu cvičením • Foto: Archív
10. července 2012 | 06:43

Salma Hayek (45) je proslulá svou sexy postavou. Ke svým svůdným křivkám si udržuje i perfektně vypracované ruce. Myslíte, že to nedá práci? Právě naopak, zkuste to!

Pouhých 155 cm vysoká herečka Salma Hayek na své postavě musí pracovat o to víc. Protože ji nebaví držet diety, pravidelně a pilně cvičí. "Bojuji s váhou každý den. Mám ráda vepřové maso a červené víno, tak to musím vyběhat."

Po narození dcery Valentiny (4) praktikuje bikram jógu a posiluje. Záležet si dáví na celém těle, a protože ráda nosí korzetové šaty, velký důraz klade také na posilování paží.

Právě na pažích totiž ženy většinou pocítí první známky stárnutí. Povoluje se svalstvo a kůže zůstává nepříjemně povislá. Zuřivé mávání v tričku s krátkým rukávem se začne záhy omezovat na pouhé jemné kývaní dlaní (abychom neodhalily třesoucí se “sulc”).

To si ovšem hollywoodské hvězdy nemohou dovolit, a proto i posilování paží patří k zásadním cvikům.

Fotogalerie
20

Zkuste to jako Salma:

Nejlepší na posílení pro tricepsy na spodní části paží jsou tzv. trianglové kliky.

1. Lehněte si na břicho na zem. Zvedněte mírně hlavu a pod úroveň očí spojte ukazováčkem a palcem na zemi opřené dlaně s roztaženými prsty (vytvoří trojúhelník – triangl).

2. Vzepněte se do kliku, aby paže držely propnuté a zbytek váhy byl na prstech chodidel. Pokud je to obtížné, proveďte klik na kolenou. Dlaně ale stále držte v rozloženém “trianglu”.

3. Hlavu mějte v rovině s tělem, které je cellou dobu zpevněné v jedné přímce a spusťte se pomalu dolů, až se hruď a brada dotkne podlahy.

4. Kliky opakujte  12 – 15krát.

Tajemství pevných paží Michelle Obamy odhaleno! Pořiďte si je také, je to snadné!
Většina žen od určitého věku prostě trpí povislými pažemi. Poznáme je podle toho, jak mávají. Pokud …

Autor: INT, bak
Diskuse ke článku
.
Další články z kategorie

8 cviků, které posílí váš zadeček za pár týdnů

8 cviků, které posílí váš zadeček za pár týdnů

Chcete mít krásný pevný zadeček, přímo k nakousnutí? Pak pro to musíte něco udělat. V první řadě je nutné ten zadeček vůbec zvednout ze židle. Mimo … celý článek

Jak zhubnout bez posilovny: S těmito nástroji, to zvládnete sama doma

Jak zhubnout bez posilovny: S těmito nástroji, to zvládnete sama doma

Klasické činky a posilovací stroje jsou pasé.  Dnes můžete cvičit doma a s pomůckami za pár kaček, které vám pomohou zbavit se přebytečných kil a vytvarovat … celý článek

Dokonalý plán! Zhubněte a zbavte se břicha za 3 měsíce!

Dokonalý plán! Zhubněte a zbavte se břicha za 3 měsíce!

Formuje postavu, ubírá kila, čistí mozek. Říká se mu kruhový trénink, nesmí sem … celý článek

Jedinečná šance! Více jak 200 fitek je o víkendu zdarma!

Jedinečná šance! Více jak 200 fitek je o víkendu zdarma!

Vaše šance je tady! Téměř dvě stovky fitness center a sportovních zařízení po celé republice nabízí od 25. do 27. září možnost cvičení zdarma. „Jednotlivá … celý článek

Naučte se tančit. Budete sexy a navíc shodíte kila!

Naučte se tančit. Budete sexy a navíc shodíte kila!

Račte na taneční parket. Že je tanec jen pro mladé a že navíc ani nemáte partnera? Dost výmluv! Vyberte si ten svůj! Umět tančit je sexy a tanec vás … celý článek

Novinky ve cvičení: Jsou k něčemu nebo z vás jen tahají peníze?

Novinky ve cvičení: Jsou k něčemu nebo z vás jen tahají peníze?

Piloxing, dancejoga, crossfit, hardcore – každou chvíli se můžete setkat s novinkami ve fitcentrech. Když konečně dorazíte na lekci, zjistíte, že něco … celý článek

Chcete ploché břicho? Stačí tři až čtyři týdny!

Chcete ploché břicho? Stačí tři až čtyři týdny!

I tentokrát vás vezmeme do zákulisí naší redakční práce. S kamerou jsme se objevili na fotografování cviků na břišní svaly. Modelkou byla opět trenérka … celý článek

Sedm jednoduchých cviků, které vám viditelně změní tělo

Sedm jednoduchých cviků, které vám viditelně změní tělo

Hledáte způsob, jak vytvarovat postavu k nepoznání? Existuje několik cviků, které vám toto očekávání splní. Navíc jsou poměrně jednoduché, a hlavně … celý článek

Pět největších chyb, které děláte při cvičení, a proto nehubnete

Pět největších chyb, které děláte při cvičení, a proto nehubnete

Konečně jste se odhodlala do toho pořádně šlápnout a začít s pořádným pohybem. Po několika týdnech intenzivního běhání a posilování nevidíte žádnou … celý článek

Bolí vás za krkem? Tyhle cviky vám pomohou

Bolí vás za krkem? Tyhle cviky vám pomohou

Trávíte spoustu času u počítače, hrbíte se ve špatné židli a odpoledne máte zatuhlé zádové svaly a bolí vás za krkem? Pak si osvojte pár jednoduchých … celý článek

DesktopMobile