Tělo Julie Roberts: Chcete břicho jako letiště? Následujte naše rady!

Julia Roberts je krásná od přírody, ale pravidelně se cvičením udržuje. • Foto: profimedia.cz
25. dubna 2012 | 17:25

Slavná herečka Julia Roberts je i ve 43 letech stále nádherná a její postava po třech dětech nezaznamenala sebemenší újmu. Udržuje se totiž pravidelným cvičením.

Proslulá Pretty woman Julia Roberts nenechává své obdivované štíhlé křivky náhodě. Poctivě na nich pracuje se svou osobní trenérkou Kathy Kaehler.

Po ránu spolu běhají a tráví spoustu hodin v posilovně, nejvíc času však prý herečka stráví v bazénu. Její oblíbené cvičení je “běh ve vodě” v různém rychlostním nasazení, navíc s plovacím pasem, který přibržďuje, tedy dodává přirozenou zátěž.

V posilovně se pak slavná herečka věnuje stepaerobiku, který spaluje veškeré tuky. Po intenzivním programu se pak soustředí hlavně na různé cviky na posilování břicha. Proto ho i po třech dětech může pyšně vystavovat.

Vyzkoušejte to jako Julia:

Nejefektivnější je tzv. “jízda na kole”. Napruží i ty nejmenší svaly v břišní oblasti.

1. Lehněte si na záda, nohy pokrčte a chodidla nechte volně opřená o zem. Ruce pokrčte dlaněmi nahoru k hlavě.

2. Nohy zvedněte do pravého úhlu a zapojením břišních svalů plynule zvedejte a přitahujte k nohám trup tak, aby se loket pravé ruky dotkl levého kolena a naopak. Druhou nohu vždy propněte.

3. Opakujte na každou stranu 12 – 15krát a cvičte každý den.

Autor: INT, bak
Diskuse ke článku
.
Další články z kategorie
DesktopMobile