Stop únavnému žehlení, české ženy vyhlašují žehličkovou revoluci!

7. listopadu 2014 | 10:24

Víte po čem ženy touží, když se dívají na hory vypraného prádla? My to víme! Touží po tom, aby bylo prádlo snadno a rychle vyžehlené a v úhledných kupičkách se z koše na prádlo přesunulo do skříní. Pryč s hodinami únavného žehlení. Revoluční žehličky slibují, že se na žehlení budete těšit. Že přeháníme? Ani náhodou!

Na trhu jsou totiž nové žehličky od společnosti Philips, která vám – kulantně řečeno - snadno přežehlí zrak! Tak například vlajková loď všech moderních žehliček  - systémová žehlička PerfectCare VIVA  - slibuje snadné a dvakrát rychlejší žehlení, díky dokonalé kombinaci nastavení páry a teploty a vy si tedy můžete zaslouženě i u žehlení tak trochu odpočinout. A nejsou to žádné marketingové řeči! Žehličky od Philipsu totiž testují skutečné české ženy, testerky webového portálu ŽENY s.r.o. A co si o nových žehličkách myslí?

„Nemusím hlídat teplotu! To je naprosto převratná věc, už se vůbec nemusím bát, že bych si zničila dražší a jemnější kousky ze svého šatníku,“ říká testerka ŽENY s.r.o. Monika Bartošová. Díky technologii OptimalTEMP žehlička volí takovou teplotu, která je vhodná pro všechny druhy látek – od džín po jemné hedvábí. Inteligentní mikroprocesor totiž sám určí ideální poměr teploty a páry.

Testerky ŽENY s.r.o. oceňují také styl a design žehličky, která je překvapivě lehká, ačkoliv působí robustně. „Po prádle jezdí s naprosto lehkostí a díky parnímu rázu prádlo snadno a rychle vyžehlí hned po prvním přejetí,“ pochvaluje si další testerka Andrea Bátovská.

S novými žehličkami od Philipsu zkrátka ušetříte námahu a čas. Žehlíte jedním tahem a díky dvojité síly páry, která proniká hluboko do žehlené tkaniny, můžete žehlit klidně dvě vrstvy najednou. Ani záludná zákoutí pánských košilí už vás nepřekvapí.

Pokud se chcete přidat mezi ženy, kterým tahle žehlička říká „paní“, zbystřete. Pokud vám žehlička nebude vyhovovat, Philips vám do 90 dní od nákupu vrátí peníze zpět. A to je nabídka, na kterou řekne každá žena své „ANO“!



Autor: komerční prezentace
DesktopMobile