Pátek 29. března 2024
Dnes je Velký pátek / Taťána, zítra Arnošt
Oblačno 18°C

Chce být Disney princeznou, už za to zaplatila přes tři sta tisíc korun

Fotografie
13. února 2016 | 06:00

Skoro každá holčička si v dětství přála být princeznou a nejlépe tou nejkrásnější z animovaných pohádek od Disneyho. Sarah Ingle posunula napodobování princezen na zcela jinou úroveň. Rodačka z amerického Colorada utratila už více než 320 tisíc za kostýmy devíti postav, do kterých se přeměňuje.

Sarah, která pracuje jako marketingová manažerka, vlastní 17 různých outfitů a 16 paruk, aby se mohla proměnit třeba ve Sněhurku, Popelku nebo Ariel. Jedna transformace jí zabere tři hodiny. „Nejnáročnější je nasoukat se do jednotlivých šatů, všechny mají mnoho vrstev a zapínání na zádech. Pro každou postavu mám i zvláštní paruku a make-up. Třeba Šípková Růženka má užší obličej než já, proto musím ten svůj důkladně vykonturovat. Navíc mám oříškově hnědé oči, takže někdy nosím modré čočky.“

2591547:gallery:true:true

Šaty si nechává šít na zakázku, přitom výroba jednoho kousku může trvat až šest měsíců. Šaty jsou totiž ušité z různých materiálů z celého světa. Má veliké štěstí, že její rysy jsou od přírody podobné těm, které mají animované princezny. Od malička jí říkali, že vypadá jako komiksová postavička, a to kvůli tvaru jejích očí, které jsou opravdu velké.

2591550:gallery:true:true

Sarah se v jejím převlekovém podnikání tak daří, že společně s přítelem založila firmu s názvem Princess Ever After, přes kterou si ji mohou lidé objednat na různé večírky a oslavy. Za výstup na narozeninové oslavě si účtuje 145 dolarů. Její činnost má i charitativní stránku, když navštěvuje děti v nemocnicích jako dobrovolnice. „Nikdy nezapomenu na den, kdy mě požádali, abych vystoupila na oslavě holčičky, která bojovala s rakovinou. Pozorovat její rozzářený obličej, když jsme si spolu mohly zazpívat, bylo úžasný zážitek.“

Video se připravuje ...
Sarah se převléká za princeznu nejen na oslavách, ale zároveň vystupuje jako dobrovolnice v nemocnicích. • VIDEO: Youtube