Středa 24. dubna 2024
Zataženo, déšť se sněhem 7°C

Příběh čtenářky: V Tunisu jsem zažila nejlepší sex v životě

28. července 2013 | 07:00

Konečně jsem si našetřila na vysněnou dovolenou do Tunisu! Moje velké přání se splnilo loni v létě, kdy jsme s kamarádkou vyrazily do luxusního hotýlku přímo u moře. Po příjezdu z letiště na hotel nás však čekalo nemilé zjištění.

Cestovka nás díky super last minute omylem zarezervovala do plného hotelu! Co teď, říkaly jsme si bezradně. Ochotný delegát se nabídl, že můžeme přespat v jeho malém bytě ve městě. Ráno se prý pokusí najít jiné ubytování.

Zachránil nás delegát

Nic jiného nám nezbývalo, a tak jsme se celé rozčarované poslušně vydaly za delegátem. Po příjezdu k němu do bytu, se nám trochu ulevilo. Martin, tak se jmenoval, nám poskytl svou postel a sám si ustlal v kuchyni. Moc jsme si toho ani nestačili říct, protože jsme s kamarádkou okamžitě usnuly.

Ráno na nás na stole čekala snídaně a vzkaz, že je Martin na cestě do jiného hotelu a hledá nám volný pokoj. Zpátky se vrátil před polednem a s dobrou zprávou - cestovka nám zajistila pokoj v blízkém hotelu a jako odškodnění nám místo původní polopenze nabídla all inclusive. Ulevilo se nám! Ochotný Martin nás zavezl na místo.

Pozvánka na rande

Už večer předtím jsem si všimla, že po mně pokukoval a pořád se usmíval. Jelikož mi je už přes čtyřicet, ani mě nenapadlo, že bych se mohla líbit třicetiletému klukovi. Jenže i kamarádka si jeho pohledů všimla a hned si mě dobírala.

Po příjezdu na hotel se nám Martin ještě jednou omluvil, a když mi podával ruku, ucítila jsem v dlani papírek. Významně na mě mrkl a rozloučil se. Na papírku stálo: Milá Pavlíno, včerejší noc jsem nemohl usnout. Ne proto, že jsem spal na zemi v kuchyni, ale proto, že jsem na vás nemohl přestat myslet. Co říkáte večeři, až se aklimatizujete? Znám jednu skvělou místní hospůdku. Dejte vědět, mobil přikládám.

Láska jako trám

Tak to byl tedy šok! Já se mu asi opravdu líbím, divila jsem se nahlas. Martinovi jsem se ozvala za dva dny. Nechtěla jsem vypadat jako nějaká chtivá ženská, tak jsem si dala trochu na čas. A rande stálo za to! Martin mi toho o sobě dost prozradil, zajímavě mluvil o Tunisu, jeho kultuře, lidech, vyprávěl vtipné historky o českých turistech, prostě jsem se s ním skvěle bavila.

Domluvili jsme se na druhý den a pak jsme se vídali denně až do konce našeho pobytu. Z nepříjemné události se stala má nejskvělejší dovolená v životě. Zažila jsem lásku jako trám, i když trvala jen půl roku. Tu dobu jsme si totiž vydrželi po mém odletu z Tunisu psát…

Toho, že jsem s ním zažila i nejlepší sex života, rozhodně nelituji. Jen mě mrzí, že vztah na dálku nevydržel. Martin se odmlčel jako první, i když si nemyslím, že by to byl úmysl. A co, třeba se ještě znovu potkáme!