Rozešla se s přítelem a vzápětí zhubla o 18 kilo! Co konečně zabralo?

V plavkách jí to letos bude slušet mnohem více.
Foto: iStock.com
3. června  2018 
 06:00

Bez drastické diety a hodin kardia dokázala Katie Gallagher zhubnout o osmnáct kilogramů. Můžou za to rozchod a stěhování. Stačilo pár malých úprav v jídelníčku, pravidelné cvičení a její postava se změnila k nepoznání. Inspiraci na cviky hledá na Instagramu.

"Svých výsledků jsem dosáhla zdravým stravováním a kombinací kardiovaskulárního a silového tréninku," vysvětluje Katie. Za klíč k úspěchu však považuje vytrvalost. I ona si totiž v minulosti prošla mnoha neúspěšnými pokusy o hubnutí.

V roce 2015 se Katie rozešla se svým přítelem a přestěhovala se na opačnou stranu země za novou prací. Tahle obrovská změna v životě se pro ni jevila jako velká příležitost začít znova i v cestě za novým tělem. Tentokrát na to šla rozumně.

Základem bylo jíst pravidelně. "Nedržela jsem žádnou specifickou dietu ani jsem nepočítala kalorie," tvrdí Katie. Vyřadila pouze zpracované potraviny, nápoje s cukrem a oddělení zeleniny a ovoce už jí v obchodě přestávalo být cizí. Malé úpravy ve výběru potravin nastartovaly velké změny.

"Jedla jsem hodně kuřecí maso, ryby a vejce. Vlastně cokoli, co mělo vysoký obsah bílkovin," popisuje svůj jídelníček Katie. Musela také omezit příjem cukrů. "Ze zdrojů sacharidů jsem začala jíst sladké brambory, quinou a hnědou rýži," říká Katie, která se neomezovala vážením potravin a jedla do syta.

Porce odhadovala, ale zato chodila pravidelně cvičit, aby jediná kalorie navíc nepřišla nazmar. Nechodila do žádné drahé posilovny ani necvičila pod dohledem trenéra. Neměla na to finanční prostředky a videa na internetu jí přišla jako skvělý zdroj inspirace.

"Neustále jsem se stavěla k výzvám čelem, abych viděla, co mé tělo dokáže. Fitness komunita na Instagramu mě motivovala posouvat své hranice," popisuje Katie a dodává, že také zpozorovala, jak si ostatní sestavují své tréninkové plány. 

Ze silových tréninků celého těla tak přešla pouze na tréninky se zaměřením na dvě partie. Nejčastěji tedy kombinuje záda s bicepsem, ramena s tricepsem, prsa s bříškem a nohy cvičí samostatně. 

Každý trénink zakončuje patnáctiminutovým kardiem, jako jsou chůze do kopce na trenažéru, sprinty nebo rotoped. Neustále se snaží svou rutinu měnit, aby její tělo nestagnovalo, a dosahovala tak nových výsledků.

Ostatním ženám Katie radí, aby se nezaměřovaly jen na své míry. "Zdravý životní styl je proces, který musí člověka bavit," vysvětluje Katie. Samozřejmě ne všichni v okolí se dokážou s novým stylem života smířit, a tak i Katie ztratila pár přátel. Ti praví ji ale stále podporují v jejích cílech a snech. 

Autor: Veronika Duží

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji