Jak v zimě nepřibrat, i když jsou Vánoce a nechce se vám cvičit

  • Den dva mlsání nevadí. Problém máte, když neznáte míru týden.
    21. prosince  2017 
     06:00

    Že vám zima pokaždé tak trochu naruší vaše plány s dietou? Zase se hubnutí kvůli večírkům a svátkům zhatilo? Zde jsou tipy výživové poradkyně Lady Noskové z Diet Plan.

  • Nezapomenout na tepovku

    ...

    I v zimě platí, že pro hubnutí je potřeba zůstávat v tepovém pásmu, kdy se pálí tuky. Tedy zachovávat takové tempo, při němž se dokážete bavit s parťákem. Pochopitelně je dobré tempo sem tam pro kondici zvednout, ale chcete-li snížit váhu, větší část tréninku zůstávejte na 60 procentech svého maxima.

  • Nevynechávat zeleninu

    ...

    Jen proto, že na ni nemáte takovou chuť (protože se, alespoň syrová, v zimě ani moc nemá jíst, protože ochlazuje apod.), se jí nevzdávejte. Hledejte jiné varianty: polévky, pečení, grilování. Jíst zeleninu je stejně důležité v zimě i v létě. Dodává vlákninu, objem, barevnost.

  • Vnímat potřeby těla

    ...

    Chcete-li od těla výkony, musíte mu dopřát i regeneraci. Vstávejte později než přes léto. Zařaďte do života saunu, masáže anebo prostě jen choďte. Když využijete zimu k aktivnímu odpočinku, budete na jaře plná energie.

  • Nebát se jógy

    ...

    Speciální tip věnuji józe. Ta má totiž skvělé účinky na samotné zažívání. Provádíte při ní takové pozice, které mimo jiné stimulují trávení, funkci vnitřních orgánů, proudění lymfy, pomáhají detoxikaci. A navíc to není nic, při čem byste potila krev…

    Proč je pro vás jóga tak prospěšná?

    720p 480p 360p 240p
    ... • VIDEO: 

  • Nezapomínat na koření

    ...

    Během zimy se to s ním má jinak než v létě, je dobré ho zařadit do pokrmů. Jaké? Do sladkých rozhodně skořici a kardamom, zázvor, do slaných pak kurkumu, česnek, hřebíček a další.

    Zkrátka přesně to koření, které dokáže tělo příjemně zahřát. A vy pak nemáte tendenci „obalovat se tukem“.

  • Nesvádět to na počasí

    ...

    Především se nenechte uchlácholit výmluvami na krátké dny a změňte aktivity: pořád se dá běhat, plavat, hrát tenis, přidat kruhové tréninky nebo volejbal či badminton. A se sněhem pak i lyže a běžky… Zkrátka si vyberte nějaký pohyb, bez něhož jinak půjdou kila zase nahoru.

/
Autor: bla

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji