Do Vánoc zbývají tři týdny! 4 způsoby, jak ještě shodit čtyři až sedm kilo!

  • 4. prosince  2017 
     06:00

    Chcete na Štědrý den vypadat krásně, štíhle, zářivě, zkrátka úžasně? Jak to tedy provést, když zbývají jen tři týdny? Nabízíme vám čtyři způsoby, jak dosáhnout vytčeného cíle a zhubnout klidně i o sedm kilo! Ať už si vyberete kterýkoli z nich, nedržte dietu déle než dva až tři týdny. Skončit byste s ní měla dva až tři dny před Štědrým dnem. Pozor, během svátků se držte zkrátka, nebo se vám kila vrátí i s úroky. 

  • 1. Dvoutýdenní dietní ovocný detox

    Autor: iStock

     

    Očekávané výsledky: 7 – 9 kg za 14 dnů

    Výhody a nevýhody: Jedná se o dietu, která podporuje detoxikaci v důsledku konzumace velkého množství syrových rostlinných potravin a fermentovaných mléčných nápojů. Nevýhodou je to, že v zimě je tahle dieta finančně náročnější a méně rozmanitá, navíc se nehodí pro lidi s alergiemi. 

    Více o stravě: Zvláštností je střídání sacharidových /ovocných/ dnů s bílkovinnými /vejce, tvaroh a maso/. Během dvoutýdenní detoxikace je povoleno pít bez omezení vody bez bublinek a zelený čas. Každý den začněte vypitím sklenice vody na lačno. To nastartuje metabolismus. Během diety můžete jíst jakékoli ovoce, s výjimkou hroznového vína a banánů.

     

  • Ukázkové menu na jeden den

    Autor: iStock

    Proteinový den: Můžete jíst například 500 g tvarohu a 1 litr nízkotučného jogurtu nebo 400 g vařeného nebo dušeného kuřecího masa + jedno vejce nebo 200 g vařeného hovězího masa. Množství tvarohu nebo masa byste měla rozdělit na 5 jídel během dne. Když si vyberete kuře, budete ho mít 4x denně a 1x denně vejce. Maso je povolené s malou porcí čerstvého zeleninového salátu bez soli, s kapkou olivového oleje a citronovou šťávou.

    Sacharidový den: Ráno po probuzení vypijte sklenku vody. Po zbytek dne jezte jen ovoce (kromě banánů a hroznového vína).

  • 2. Dvoutýdenní obilná dieta

    Autor: iStock

    Očekávané výsledky: 4 – 6 kg za 14 dnů

    Výhody a nevýhody: Tato dieta je skvělá na pročištění střev, zlepšuje stav pokožky a nebudete mít při ní hlad. Je také levná. Nevýhodou je to, že je poněkud přísná, monotónní a obsahuje málo tuků a bílkovin. Může vyvolat špatnou náladu. Nedoporučujeme držet déle než dva týdny.

    Více o stravě: Strava založená na obilovinách je super pro ty, které se chtějí dostat do nových šatů a jsou připraveny něco obětovat. Hmotnostní ztráta založená „na kaších“ je poměrně drsná a ne každý to vydrží. Ideální je obiloviny přes noc namočit, aby se lépe trávily. Konzumace zelených a bylinkových čajů by neměla přesáhnout čtyři šálky denně. Základem diety je pohanka a ovesné vločky.

     

  • Ukázkové menu na den

    Autor: iStock

    Snídaně: Sklenice vody nebo bylinkového čaje bez cukru

    Svačina: Hrnek ovesné kaše uvařené ve vodě, 1 grapefruit nebo pomeranč

    Oběd: Hrnek uvařené pohanky se lžící olivového oleje

    Odpolední svačina: Ovesné vločky s plátky jablek, zelený nebo bylinkový čaj

    Večer: Ovesná kaše a 125 g bílého probiotického jogurtu bez přísad

     

  • 3. Dvoutýdenní polévková dieta od Fiony Kirkové

    Autor: iStock

    Očekávané výsledky: 3 – 5 kg za 14 dnů

    Výhody a přínosy: Tahle polévková dieta nemá moc přísná pravidla, taky při ní za dva týdny shodíte nejméně ze všech metod. Je ale snadná a dá se bez potíží vydržet. Nevýhodou jsou dražší produkty a taky vlastní invence při přípravě menu.

    Více o stravě: Autorkou je britská lékařka a výživová specialistka Fiona Kirková, která svou dietu nazvala Speedway, neboli rychlovka. Pokud totiž budete dodržovat navrhovaný plán stravy, můžete zhubnout tak rychle, jako byste se z bodu A dostali do bodu B bez dopravní zácpy a semaforů. Při dietě nesmíte žádné pšeničné produkty (těstoviny, krutony), žádnou bílou rýži, smíte jen minimum škrobové zeleniny.

    Kromě polévek můžete konzumovat: do 11.30 ovoce a odděleně od ostatních potravin jakoukoli zeleninu (po 18. hodině ne brambory), salát, ječmen, žito, pohanku, oves (v polévce nebo jako chlebíčky), tvaroh a měkké sýry, jako je feta, libové maso (kuře), losos nebo pstruh, nejméně 1,5 l vody denně, bylinkové čaje a ráno čerstvě vymačkanou ovocnou šťávu.

     

  • Ukázkové menu na den

    Autor: iStock

    Snídaně: Ovocný koktejl nebo čerstvé ovoce

    Svačina: Ovesný chlebíček a celer

    Oběd: Hovězí vývar s ječmenem + malý hlávkový salát

    Odpolední svačina: Žitný chléb s jedním nakrájeným vejcem

    Večeře: Libové jehněčí na grilu, paprika, rajčata a brokolice

     

  • 4. Dvoutýdenní německá proteinová dieta

    Autor: iStock

    Očekávané výsledky: 5 – 7 kg za 14 dnů

    Výhody a nevýhody: Díky spoustě bílkovin budete lépe snášet chutě mezi jídly. Nevýhodou je to, že jde o přísnou stravu s omezeným množstvím sacharidů a tuků. Zahrnuje pouze tři jídla denně a každý třetí den snídáte sýr s nízkým obsahem tuku.

    Více o stravě: Co se týče složení, podobá se slavné čtrnáctidenní japonské dietě, jen s tím rozdílem, že místo japonských ryb konzumujete hovězí steaky a kromě zelí a mrkve můžete jíst i špenát a rajčata.

     

     

  • Ukázkové menu na den

    Autor: iStock

     

    Snídaně: Šálek černé kávy bez cukru + toast žitného chleba + 200 gramů nízkotučného tvarohu (každý třetí den snídáte 150 g sýra)

    Oběd: Dvě vařená vejce + 200 g čerstvých rajčat

    Večeře: 200 g hovězího steaku + 200 g čerstvého salátu


    Kterých zlozvyků se musíte zbavit, pokud chcete trvale zhubnout? Podívejte se na VIDEO:

    720p 480p 360p 240p
    4 zlozvyky, kterých se zbavte, pokud chcete trvale zhubnout. • VIDEO: 

     

     

     

     

/
Autor: aši

Diskuse ke článku

.