Dieta pro ploché břicho! Získejte dokonalou postavu za pouhé dva týdny

2. prosince  2017 
 06:00

Hubnete, váha jde dolů, ale pořád vám zůstává na břiše přebytečný tuk? Nemusíte to vzdávat, ploché břicho můžete mít, i když nejste objednaní na liposukci. David Zinczenko, autor publikace Dieta ploché břicho, kterou vydalo nakladatelství Noxi, nabízí ve své knize komplexní program, jak toho dosáhnout. My mu sice tak úplně nevěříme, ale za pokus to stojí. 

Pokud si říkáte, že ploché břicho mají jen modelky a celebrity s osobními trenéry, není to pravda. David Zinczenko předkládá revoluční plán, jak porazit nadváhu a hlavně dosáhnout plochého břicha. Vedle toho, že se dozvíte, jaké druhy tuku existují a jak na nás působí takzvané „tlusté geny“, dozvíte se v knize taky to, jak vyhrát bitvu se svým břichem.

V jednotlivých kapitolách najdete seznam potravin, které vám zeštíhlí břicho, nápoje, které tuk na břiše rozpustí, i cvičební plán pro celé tělo, díky němuž docílíte břišního pekáče buchet! A dokonce i bez sklapovaček. Najdete tu skvělé superrychlé cviky na dny, kdy nemáte moc času vyrazit do fitka, a samozřejmě spoustu receptů pro ploché bříško.

Pozor však – jeho rady nejvíce pomohou těm, kteří jsou v zásadě štíhlí, ale potřebují zpevnit, nikoli těm, kteří mají dvacet a více kilo navíc. 

Tohle vašemu břichu nesvědčí:

Některé potraviny a nápoje ve vás okamžitě probudí pocit, že jste se nafoukli a že jste nějak otekli. Není divu, pokud jíte následující potraviny, i když nevypadají nijak podezřele.

Žvýkačka: Může za to sorbitol, který je obsažen ve žvýkačkách. Zvláště pak v těch bez cukru. Sorbitol je vlastně alkoholický cukr, který způsobuje nadýmání a další trávicí obtíže. Sorbitol se dost dlouho tráví a nestrávený působí v tenkém střevě jako podpalovač pro fermentaci bakterií, což vede k nadýmání a plynatosti.

Proteinové tyčinky: Nejeden nutriční specialista vám je doporučuje pro vysoký obsah bílkovin. Ale pozor, spousta z nich obsahuje bílkovinný izolát ze sójových bobů, který umí nadýmat dost výrazně. Sója obsahuje oligosacharidy, molekuly cukru, které tělo neumí úplně perfektně rozložit. Když nemají tyhle cukry kam jít, zůstávají v trávicím traktu, kde fermentují a způsobují, že se vám nafoukne břicho.

Některé druhy mandlového mléka: Vyměnili jste kravské mléko za mandlové v domnění, že je zdravější? Určitě je lepší pro ty, kteří nesnášejí laktózu, takže je skvělé pro ploché břicho, ale některé druhy obsahují jako zahušťovadlo karagenan, který tuhle snahu podkope. Je totiž odvozen z mořských řas a vědci prokázali, že způsobuje záněty a problémy s trávením.

Sušené ovoce: Že je zdravější? Je sice skvělým zdrojem výživných látek a vlákniny, ale může být i zdrojem nadměrných plynů, protože obsahuje fruktózu. Někdo ji totiž může hůře vstřebávat, takže ho to bude nadýmat a břicho se  mu nezmenší. Lepší je jíst bobulovité ovoce nebo citrusy.

Polévky v konzervě: Tyhle polévky moc nesvědčí břichu, protože obsahují hodně skrytého sodíku, který vede k zadržování vody a dočasnému přibírání na váze a k  otokům.

Kterých šest potravin vám pomůže vytvarovat pekáč buchet na břiše? Podívejte se na VIDEO!

720p 480p 360p 240p
Šest potravin, které vám pomohou vytvarovat "pekáč buchet" na břiše. • VIDEO: 

Autor: aši

Diskuse ke článku

.