Zhubněte o 12 kilo za 6 měsíců! Jak má vypadat večeře?

11. listopadu  2017 
 06:00

Tahle dieta funguje a přitom vám bude chutnat. Zkuste jít na hubnutí chytře a inspirujte se novou knihou Štěstí na talíři nutriční terapeutky Lady Noskové. Knihu vydala Mladá fronta. Najdete v ní autorčiny hubnoucí vychytávky a také spoustu vynikajících receptů, které by bylo škoda nevyzkoušet. My knihu rozhodně doporučujeme.

Nutriční terapeutka Lada Nosková už šestnáct let učí své klienty hubnout. Jak? Především je učí, aby jedli zdravě, vyváženě a chutně. Její přístup je jednoduchý. Klade důraz na kvalitní suroviny a perfektně vyváženou skladbu jídla. Její klienti tenhle systém stravování milují, a protože už za ty roky pomohla tisícům (mezi nimi například Kamile Špráchalové, Jitce Asterové či Veronice Freimanové) v rámci své nutriční poradny Diet Plan, není divu, že se rozhodla své zkušenosti zužitkovat v knize, která by pomohla i dalším.

Štěstí na talíři

Je samozřejmě jasné, že ideální je nutričního specialistu navštívit osobně, protože jen on vám sestaví jídelníček na míru, který vám sedne. Co se v knize dozvíte? Především to, že jídlo není hřích. Lada Nosková tvrdí, že najíst se je normální a že každá lžíce by měla být zážitkem a radostí. Jíst zdravě totiž neznamená držet půsty, očistné detoxy ani nejrůznější bílkovinové či jiné diety.

Žádný hlad, žádný stres

Hubnutí neznamená hladovět, to je hlavní rada, kterou od autorky dostanete. Naučí vás, že talíře můžou být plné barevného, chutného a zdravého jídla, a přitom skutečně doslova přetékat. Začnete hubnout, budete v pohodě a bez stresu. Jednoduše – budete šťastní. Protože když budete vědět, jak na to, odpadne stres z toho, co máte jíst.

Díky téhle kuchařce začnete vařit zdravě a chutně, a dokonce i vaše rodina začne po vašich receptech pokukovat. Věřte mi, Ladiny recepty totiž znám a mnohé z nich tvoří základ naší rodinné kuchyně. Ještě nikdo mi neřekl, že bych je měla přestat vařit! Jsou totiž tak dobré, že se po nich doslova olizují. To, že jsou navíc zdravé a nutričně vyvážené, je třešnička na dortu!

A jak s knihou pracovat? Je rozdělená na pět jídel denně – snídaně, svačiny, obědy, odpolední dobroty a večeře. Recept je sestaven vždy na jednu porci. Klidně si můžete vybrat celé menu – tedy pět jídel na den. Autorka je sestavila tak, aby fungovala jako celek. Denní příjem budete mít 6400 až 6800 kJ, což je rozpočet pro ženu ve středním věku bez pravidelného pohybu, která váží 70 až 80 kilogramů. A ano, s tímhle rozpočtem fakt zhubnete, klidně tři kila za měsíc.

Ukázková večeře: Frittata s tuňákem a špenátem (1450 kJ)

Frittata s tuňákem

Budete potřebovat: 1 vejce, 50 ml plnotučného mléka, 10 g špaldové mouky, 30 g eidamu 30%, 40 g mozzarelly light, 50 g špenátu, 1 stroužek česneku, sůl, pepř, 75 g tuňáka ve vlastní šťávě v konzervě, olej ve spreji, 20 g červené sibule, 50 g rajčat

Postup: Připravte si řídké těsto z vejce, mléka a mouky. Pořádně ho vyšlehejte metličkou, aby v něm nezůstaly hrudky. Eidam i mozzarellu nastrouhejte na hrubém struhadle a přidejte k těstu. Špenátové listy lehce překrájejte na menší kusy a také je vmíchejte do těsta. Přidejte prolisovaný česnek, osolte a opepřete. Nakonec vyklopte tuňáka a vmíchejte ho do hmoty. Nižší pekáček vystříkejte olejem ve spreji a nalijte do něj vaječnou směs s tuňákem. Cibulí nakrájenou na kolečka ozdobte povrch frittaty. Pečte asi 20 minut při 190 °C, dokud vše nezezlátne. Ozdobte rozpůlenými rajčaty.

 

Které potraviny vám pomohou vytvarovat pekáč buchet na břiše? Podívejte se na VIDEO:

720p 480p 360p 240p
 • VIDEO: 

 

 

Autor: aši

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji