Jak se zbavit tuků na břiše: Tohle už nikdy nejezte a nedělejte!

Mít ploché břiše není zadarmo.
4. října  2017 
 06:00

Odstranění tukových polštářů z břišních partií bývá složité. Hlavně kvůli tomu, že hubnout začínáme většinou úplně někde jinde, než chceme. Na prsou, v tváři a na nohou. Pokud chcete vytvarovat ploché bříško, tak je nutné zaměřit se speciálně na tuto tělesnou partii. Poradíme vám jak.

První rada zní: nehubněte příliš razantně. Což znamená shodit měsíčně 12 kg, ne víc.

Dalším pravidlem je snížit příjem všech tuků, vyřadit jednoduché cukry a nepřehánět to s těmi složenými. Omezte obiloviny, luštěniny, rýži, brambory.

Zapomeňte na uzeniny, paštiky, omáčky, cukrovinky, výrobky z bílé mouky, sladké nápoje, alkohol kromě suchého vína, konzervy.

Pozor na ořechy a semínka (které obsahují spoustu tuku) stejně jako na sušené ovoce. Maso vybírejte bílé a libové, mléčné výrobky do 3 procent tuku a ty přírodní, nedoslazované.

Chcete znát konkrétní potraviny, které vám pomohou vytvarovat ploché břicho? Podívejte se na naše video:

720p 480p 360p 240p
Šest potravin, které vám pomohou vytvarovat "pekáč buchet" na břiše. • VIDEO: 

Potraviny nenakupujte hladoví, pokud možno nejezte po osmé hodině večer. "Konzumujte menší porce pravidelně 5x denně, nedopusťte pocit vlčího hladu. Místo smažení a pečení vařte v páře a duste, více využívejte přípravu jídla v alobalu. Když máte hlad, dejte si zeleninu. Zapisujte si veškerou denní konzumaci, vyzkoušejte a do svého menu zařaďte nové zdravé potraviny, občas si dovolte malý dietní hřích," říká MUDr. Alena Kačinetzová z Centra zdravého pohybu Praha.

Nehromaďte zásoby ve spíži a lednici, mějte doma jen potraviny na vaření, nikoli k okamžité spotřebě. 

Další rady a návody na cvičení, díky nimž získáte ploché bříško, najdete na mojezdravi.cz.

Autor: Dita Váchová
Klíčová slova:

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji