Jak zhubnout stehna: Přestaňte jezdit výtahem a snídejte!

  • 720p480p360p240p

    1. září  2017 
     06:00

    Jak zhubnout nohy? Na to se ptá asi většina z nás. Možností je několik a my vám nabízíme základní "fígle", jak se tukových zásob v dolních končetinách zbavit. A to nadobro! Dodržujte tyto zásady a můžete se těšit na výstavní nohy, které už nebudete chtít schovávat!

  • Zapojte kardio

    Je nám líto, ale bez kardia to nepůjde. Spalování kalorií je klíčem ke snížení tělesného tuku a kardio je tou nejlepší volbou. Když se mu budete věnovat alespoň 2x až 3x týdně po dobu 40 minut, můžete si být jisti, že výsledky brzy uvidíte. Je jen na vás, jestli si vyberete běh, plavání, jízdu na bruslích nebo na kole. Všechno se počítá!

  • Nebojte se kopců

    Uznáváme, takový pořádný výšlap není žádná sranda. Ale ten pocit, když nějaký pořádný kopec vyjdete, je k nezaplacení. Navíc vám za to poděkují i vaše nohy. Pokud nejste zrovna milovníkem přírody, postačí, když si ve fitku na páse zvýšíte sklon nebo místo výtahu použijete schody. Výsledky brzy uvidíte!

    Jak správně cvičit, abyste zhubli stehna? Návod najdete v našem videu!

    720p 480p 360p 240p
     • VIDEO: 

  • Nezapomínejte jíst

    A hlavně nevynechávejte snídani! Ta vám totiž dodává palivo na celý den. Během spánku naše tělo regeneruje a nedopřáváme mu žádné živiny. Když se ráno pořádně nasnídáte, energie vám vydrží až do oběda. Nebudete se cítit unavení a vaše psychická i fyzická kondice poroste. Naučte se jíst po malých porcích co dvě až tři hodiny. Sami uvidíte, co to s vaším tělem udělá!

  • Svačiny nevynechávejte

    Ke svačině si vybírejte potraviny s vysokým obsahem bílkovin a vlákniny. Abyste zabránili případnému přejídání, dopřejte si během dne dvě nebo tři menší svačiny. Nemusíte to přehánět. Stačí kousek ovoce, zeleniny nebo hrst oříšků. 

  • Jídlo si zapisujte

    Ačkoliv to může být občas zdlouhavé, zapisujte si všechno, co přes den sníte. Jedině tak si ověříte svůj denní příjem kalorií. Studie prokázaly, že lidé, kteří si zapisovali jídlo, zhubli dvakrát více než lidé, kteří si ho zapisovali pouze jeden nebo dva dny. Rozhodně to stojí za zkoušku!

  • Pitný režim

    Pravidelný pitný režim je pro naše tělo velice důležitý. Dehydratace způsobuje zadržování vody, což může vést k příbytku váhy až o čtyři kilogramy. Proto denně vypijte alespoň sedm nebo osm sklenic čisté vody. Vyhýbejte se limonádám, které obsahují velké množství cukru, a omezte konzumaci alkoholu. 

  • Odpočívejte

    Pokud se snažíte zbavit pár kilogramů, nezapomeňte také správně odpočívat. Nedostatek spánku způsobuje produkci stresových hormonů, které negativně ovlivňují náš zažívací systém. Proto žádné výmluvy a dopřejte si chvilku odpočinku a relaxace. 



/
Autor: Aneta Pařízková

Diskuse ke článku

.