O čtyři až osm kilo lehčí za dva týdny? Ano, když vyzkoušíte tuhle dietu

  • 18. července  2017 
     06:00

    Stačí jen několik drobných vylepšení ve vaší stravě a za dva týdny vám břicho zmizí jako mávnutím kouzelného proutku. Už žádné zoufalé pokusy o zhubnutí, hladovky a jojo efekt. Pomůže vám Zero Belly Diet, díky které ztratíte během 14 dnů až tři centimetry v pase a  v některých případech až deset kilo váhy! Většina lidí však zhubne méně. Jaké je tajemství téhle „diety“? A jaká rizika, která rozhodně nejsou malá? 

  • Jak dieta funguje?

    Autor: Profimedia

     

    Zero Belly Diet je nová metoda založená na nutriční genetice, tedy na tom, jak fungují vaše geny a jak s tím souvisejí potraviny, které konzumujete. V podstatě jde tedy o jednoduché vylepšení vašeho stravování, které zlepší vaše střevní zdraví, zmírní záněty v těle, vypne "tukové geny"... Tělo začne tuky samo rozpouštět, tvrdí vyznavači diety – zejména ty na břiše.

    Metoda údajně funguje na dvou úrovních. Za prvé se vystavujete slunečnímu svitu mezi 8. a 12. hodinou, díky čemuž snížíte riziko nárůstu hmotnosti bez ohledu na úroveň aktivity, kalorický příjem nebo věk. Je to kvůli tomu, že ranní světlo synchronizuje metabolismus a zabraňuje "tukovým genům" v tom, aby se aktivovaly. A za druhé začleníte do svého denního režimu následující doporučení.

     

    Jakých šest potravin vám pomůže vytvarovat pekáč buchet na břiše? Podívejte se na VIDEO:

    720p 480p 360p 240p
    Šest potravin, které vám pomohou vytvarovat "pekáč buchet" na břiše. • VIDEO: 

     

  • Jezte potraviny obsahující vlákninu

    Autor: Profimedia

     

    Přirozeně sladké recepty na jídla například z ovesných vloček jsou klíčovým faktorem v Zero Belly Diet. Vláknina uspokojí vaše sladké touhy a zmizí závislost na cukru. Kromě toho dojde k poklesu celkového cholesterolu až o 25 % za šest týdnů a hladina glukózy v krvi poklesne o 10 procent. Uvařte si tedy k snídani ovesné vločky a přidejte do nich trochu ovoce.

    Co je na téhle kombinaci tak úžasné? Obsahuje totiž nerozpustnou vlákninu, která pomáhá snižovat hladinu cholesterolu v krvi a „krmí“ zdravé bakterie ve střevě. Tímto způsobem přinutíte střeva, aby se v nich tvořil butyrát, tedy mastná kyselina, která snižuje tvorbu tuku způsobujícího záněty v těle. Kanadští výzkumníci zjistili, že ti lidé, jejichž jídelníček byl obohacen o nerozpustnou vlákninu, měli vyšší hladinu ghrelinu, tedy hormonu, který kontroluje hlad.

    Dieta funguje rychle, ale do velké míry je to i díky tomu, že se radikálně sníží příjem kilokalorií z jídla. To na druhou stranu může vést k tomu, že člověku budou chybět živiny. Ne každý také bude hubnout tak rychle, protože například u lidí se zpomaleným metabolismem – typickým například pro notorické dietářky – je efekt mnohem pomalejší. Podobné diety se navíc málokdy dají držet dlouhodobě, protože je u nich vyšší riziko jojo efektu. 

  • Jezte červené nebo zelené potraviny

    Autor: Profimedia

     

    Co to znamená? Místo jablka odrůdy Granny Smith si dejte jablko odrůdy Pink Lady, místo žlutého melounu si dejte meloun vodní, místo žlutých hroznů raději ty červené. A tak dále. Vyšší hladiny živin nazývaných flavonoidy (zejména antokyany, které dodávají červenému ovoci barvu) zpomalují ukládání tuků v břiše. Takové červenofialové břichaté plody, jako jsou například švestky, se můžou pochlubit fenolickými sloučeninami, u nichž bylo prokázáno, že modulují expresi "tukových genů".

  • Vsaďte na avokádo

    Autor: Profimedia

     

    Avokádo je sice zdánlivě kalorické, ale je to také velmi úspěšný spalovač tuku z břicha. Je totiž plné zdravých mononenasycených tuků, které „vypínají“ váš hladový spínač. Studie uveřejněná v časopise Nutrition Journal zjistila, že účastníci, kteří jedli polovinu avokáda denně k obědu, hlásili až 40% snížení touhy po jídle, a to už po několika hodinách. Nenasycené tuky, které jsou v avokádu, také zřejmě zabraňují skladování břišního tuku. Nejlepší, co můžete udělat, je jíst čerstvé potraviny bez chemikálií a nebudete hladovět!

     

  • Zakomponujte do jídelníčku smoothie

    Autor: Profimedia

     

    Koktejly jsou úžasnou alternativou k miskám zmrzliny, které byste si jinak toužili dát. Bílkovinné nápoje jsou skvělý způsob, jak dostat spoustu lahodných dobrot do žaludku, a přitom ztrácet tuk na břiše. Většina komerčních smoothie nápojů je ale plná nejrůznějších přidaných látek, které můžou narušit zdraví střev a způsobit záněty a nadýmání. A vysoké dávky syrovátky používané ke zvýšení hladiny bílkovin zase mohou zesílit bolesti břicha a také jeho nárůst. Jaké je tedy řešení Zero Belly Diet? Vyzkoušejte veganské bílkoviny, které vám poskytnou stejné potěšení a výhody, které zamezí nadýmání a jiným problémům se zažíváním.

  • Jezte vejce

    Autor: Profimedia

     

    Vejce neměla moc dobrou pověst, a to kvůli cholesterolu. Ale i to už dávno není pravda. Vejce jsou jedním z nejjednodušších a nejuniverzálnějších pomocníků při budování svalů a získávání potřebných živin. Jsou totiž zdrojem takzvaného cholinu, který se také nachází v kuřecím mase, mořských plodech a zelených rostlinách a jenž doslova napadá mechanismus genu, který nutí tělo, aby ukládalo tuk v oblasti břicha. Ke snídani si dejte vejce se sladkými bramborami a uvidíte ty změny. Čím více vajec budete jíst, tím méně „vaječných“ tvarů budete mít.

     

  • Citrusy versus spa voda

    Autor: Profimedia

     

    Začněte každý den tím, že si uděláte velký džbán „lázeňské“ vody – to je voda plná nakrájených celých citronů, pomerančů nebo grapefruitů. A dejte si závazek, že než půjdete spát, vypijete aspoň osm sklenic. Citrusové plody jsou bohaté na antioxidant delimonen, což je silná sloučenina obsažená v kůži, která stimuluje jaterní enzymy, jež napomáhají vyplavovat toxiny z těla a podněcují střevní funkce. Máte-li tuk na břiše, připravte si vedle toho hrnec zeleného čaje – to je jeden z pěti nejlepších čajů na snížení tělesné hmotnosti.

     

     

     

     

     

/
Autor: aši

Diskuse ke článku

.