Ploché břicho bez diet a bez cvičení? Známe 7 způsobů, jak na to!

  • 720p480p360p240p

    Šest potravin, které vám pomohou vytvarovat "pekáč buchet" na břiše.

    13. července  2017 
     06:00

    Patříte mezi milovníky jídla a pohyb vám nic neříká? I přesto toužíte po plochém bříšku? Představujeme vám několik jednoduchých tipů, díky kterým nemusíte své tělo trápit v posilovně, a přesto docílíte ploché bříško.

  • Narovnejte se!

    Kulatá záda ještě nikomu na kráse nepřidala. Vzpřímeným postojem zabráníte nejen bolesti zad, ale vaše postava bude vypadat mnohem lépe. Narovnáním totiž automaticky zapojujete břišní svaly. Stačí na to jen trošku myslet a občas se zkontrolovat v zrcadle.

  • Pitný režim

    Dodržování pitného režimu je pro naše tělo velice důležité. Dehydratace způsobuje zadržovaní vody, což může vést k příbytku váhy až o čtyři kilogramy. Proto denně vypijte alespoň osm šálků vody. A samozřejmě se vyhýbejte limonádám, které obsahují velké množství cukru.

  • Vsaďte na oříšky

    Autor: Shutterstock.com

    Ořechy jsou bohatým zdrojem zdravých tuků, proto by neměly ve vašem jídelníčku chybět. Jsou ideální náhradou mastných chipsů nebo jiných slaných pochutin. Také tady ale platí, že se nic nemá přehánět. Optimální množství je jedna malá hrst. 

  • Připravte si kávu

    Autor: Shutterstock.com

    Káva nám zpříjemňuje náročná rána, ale je také účinným pomocníkem při hubnutí. Můžeme ji nazývat přírodním spalovačem, protože dokáže zrychlit metabolismus. Při pití kávy si hlídejte pitný režim, jelikož káva eliminuje přebytečnou vodu v těle.

  • Snídaně je základ

    Autor: Shutterstock.com

    Zdravá snídaně je základ celého dne. Během spánku, kdy naše tělo odpočívá, nedochází k příjmu živin. Tím pádem tělu chybí energie. Snídaně je tedy palivem, díky kterému získáváme energii na celý den. Díky ní se nebudete cítit unavení a vaše psychická a fyzická kondice poroste. 

  • Žvýkejte

    Autor: Shutterstock.com

    Pokud vás honí mlsná, sáhněte raději po žvýkačce než po něčem sladkém. Nejenom, že žvýkání uklidňuje, zároveň se tak také zbavujete chuti na sladké. Navíc díky rychlému žvýkání spalujete až o 70 kalorií více. 

  • Odpočinek

    Autor: Shutterstock

    Lidé, kteří se snaží zhubnout, často zapomínají odpočívat. Nedostatek spánku a odpočinku způsobuje produkci stresových hormonů, které negativně ovlivňují náš zažívací systém. Často mohou způsobit také vážnou zácpu. Proto žádné výmluvy a dopřejte si vydatný spánek!

/
Autor: Aneta Pařízková

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji