Tukožroutské snídaně: Zhubnete o dvě kila za týden! Jak na to?

  • Snídaně vám může pomoci s hubnutím více, než si myslíte!
    15. května  2017 
     06:00

    Stačí, když změníte své ranní návyky a dopřejete si snídani, která váš metabolismus uvede do varu. Když začnete snídat podle našich doporučení, ani nemusíte držet žádnou striktní dietu. Kila půjdou dolů sama! Máme pro vás jednoduchý manuál, jak na to.

  • Horká voda s citronem

     

    Jeden citron denně vám pomůže překonat zimu bez nemocí, a navíc podporuje detoxikaci střev.

    Hned po probuzení vypijte sklenici teplé vody s citronem a medem. Nastartujete tak zažívání po nočním odpočinku. Druhou variantou je zelený čaj, který je svými účinky povzbuzujícími spalování všeobecně znám.

  • Cereálie bez cukru

    720p 480p 360p 240p
    V snídaňových cereáliích je až na výjimky příliš mnoho cukru • VIDEO: 

    Pozor na slazené cereálie - podívejte se na video:

    Ovesné vločky jsou tím nejlepším, co můžete svému tělu po ránu naservírovat. Jen si dejte pozor na různá průmyslově vyráběná müsli, která často obsahují velké množství cukru. Nejlepší je použít ovesné vločky neochucené, smíchat je s jogurtem, čerstvým ovocem, rozinkami a ořechy. A pokud nemáte vločky v oblibě, zkuste ovesné neslazené sušenky, takzvané oat cakes. 

  • Celozrnné pečivo

    Celozrnné pečivo

    Chcete-li zhubnout, budete zkrátka muset zapomenout na křupavé rohlíčky. Vaší zbraní proti nadbytečnému tuku je celozrnné pečivo, a není-li k dispozici, tak alespoň vícezrnné pečivo. Ale pozor, má víceméně stejně kilojoulů jako pečivo bílé či klasický chléb. Jeho výhodou je nízký obsah tuku a vysoký obsah vlákniny, která vás zasytí déle, a navíc podporuje správnou funkci střev.

    Čtěte také tipy na svačinky, po kterých zhubnete!

  • Tvaroh místo másla

    Domácí příprava lučiny není tak těžká, jak by se mohlo zdát.

    Zkuste si po ránu namazat celozrnný chleba místo másla tvarohem tak, jako to dělávali naši předci. Budete se divit, jaká je to lahodná pochoutka. Stačí přidat pár plátků ředkviček, posypat pažitkou a lehce osolit. Skvělá je i varianta nasladko s trochou medu.

  • Nezapomínejte na proteiny

    Jak se snesou sýry a hubnutí? Podívejte se:

    Sýry, které můžete při hubnutí, mají mít nejvýše 10 procent tuků • VIDEO: 

    Další vhodnou oblohou k celozrnnému pečivu jsou nízkotučný sýr či libová šunka. Proteiny dodávají vašemu organismu základní stavební prvky a udržují v rovnováze hladinu cukru v krvi. Ze sýrů jsou výborné cottage, 30% eidam a čerstvé sýry, například kozí. 

  • Bez zeleniny nebo ovoce ani ránu

    Zelená pro ovoce, zeleninu a saláty, červená pro maso, ryby, drůbež.

    Ke každé snídani si připravte porci čerstvé zeleniny či ovoce. Alespoň 100 g. Pokud se vám nepodaří je spořádat, vezměte si je s sebou k dopolední svačince. 

    Čtěte, po kterém ovoci a zelenině sáhnout, pokud chcete zhubnout.

  • Vajíčka alespoň 2x týdně

    Vajíčka

    Obzvláště v chladných měsících vám udělá dobře teplá snídaně. Vejce jsou skvělým zdrojem proteinů, ale vyvarujte se smažených na slanině. Nejlepší jsou vařená, na vás bude, zda si je dáte úplně natvrdo nebo spíše na hniličku. 

    Čtěte, jak zhubnout bez diety díky takzvanému intuitivnímu stravování.

/
Autor: red

Diskuse ke článku

.