5 tipů na dietní a rychlé svačinky. Díky nim zhubnete až o dvě kila za pět týdnů!

  • Svačina během práce
    6. dubna  2017 
     06:00

    Snažíte se shodit pár kilo, ale kvůli každodennímu spěchu nemáte na zdravé stravování čas? Nenechte se zaskočit náhlým kručením v břiše a předem si připravte zdravou svačinku. Tyto rychlé a snadné tipy vám pomohou vyhnout se přejídání z hladu a pomohou vám shodit až půl kila týdně. 

  • Připravte si krabičku

    ...

    Mnoho lidí zapomíná na dopolední svačinu. Mezi snídaní a obědem je přitom důležité lehce a dobře se najíst. Během dopoledne by měla být vaše svačina zdrojem sacharidů. Nejideálnějším cukrem je fruktóza. Připravte si proto do práce sklenici smoothie nebo ovocný salát. Pokud na přípravu nemáte čas, vždy můžete mít po ruce banán, jablko nebo hroznové víno. Vhodnou svačinou jsou také ovesné vločky, müsli tyčinky nebo jogurtové drinky.

    360p 240p
    Ovoce a zelenina: Jaké zvolit, pokud chceme hubnout? A jak velké porce jsou zdravé? • VIDEO: 

    ...

    Evokuje ve vás příprava svačinky myšlenku na chleba zabalený v ubrousku? Zapomeňte na to! Nejlepší způsob, jak se zdravě a výživně najíst, je připravit si krabičku. Zabalte si do práce cokoliv zdravého, co vám zbylo doma v ledničce. Ideální jsou rizoto, zeleninový salát, luštěniny nebo i polévka. Budete tak i během práce mít plnohodnotné jídlo vždy po ruce.

    Svačina během práce

    Známe to všichni! Večer jsme na přípravu svačiny na druhý den příliš unavení a ráno zase zaspíme a nestihneme se ani nasnídat, natož se ještě obrnit dostatkem jídla na dobu před obědem. Proto je dobré mít vždycky plán B. Udělejte si doma ve spíži, v autě i v pracovním stole zásoby zdravého zobání do ruky. Nakupte si sušené ovoce, ovesné sušenky, knackebroty a oříšky, aby vás hlad nikdy nepřekvapil.

    720p 480p 360p 240p
    Karolína Hlavatá z iniciativy Vím, co jím a piju poradí, jak vybrat správnou müsli tyčinku pro děti • VIDEO: 

    Zdraví nákup

    Přepadl vás hlad a tím prvním, co jste popadla v obchodě, byl sendvič s majonézou? Naučte se správně nakupovat! I v běžných potravinách najdete svačinu, která může být zdravá. Ideálně je dobré se vyhnout předpřipraveným bagetám. Kupte si místo nich banán, proteinovou tyčinku, jogurtové mléko nebo celozrnné krekry. Zasytí vás a budete se cítit mnohem lépe.

    Zdravé mlsání
    Není pravda, že si v práci nemůžete "ďobnout" něčeho dobrého, když vás přepadne chuť. Je jen důležité vybrat si ty správné dobroty. Místo smažených brambůrků a čokolády si raději dopřejte oříšky, sušené ovoce nebo ovesné tyčinky. Oklamete tak své chutě zdravým mlsáním.

/
Autor: Rebeka Stoklasová

Diskuse ke článku

.