Tři až pět kilo za měsíc: Jídelníček a cvičení ve velkém seriálu o hubnutí!

2. ledna  2017 
 06:00

Jak zhubnout? Nejlepší metodou je tahle kombinace: dietní jídelníček a pořádné cvičení. Přesně takové, jaké vám přinášíme v našem velkém hubnoucím speciálu, který začíná právě dnes a který vás provede celým prvním měsícem hubnutí. Máme pro vás jídelníček na celý měsíc týden po týdnu a velký cvičební plán na celý leden. Díky tomu byste měli na konci měsíce vážit o tři až pět kilo méně a zároveň se pyšnit pevnější postavou.

Jdete do toho s námi? Pak nic neodkládejte, nejlepší je začít hned. Tedy dneska. Nepotřebujete k tomu nic zvláštního: dietní jídelníček si můžete přichystat sami z běžně dostupných surovin, svaly zpevnit pomocí cvičení, které každý zvládne sám doma. 

Žádné speciální dietní přípravky ani permanentku do posilovny k tomu potřebovat nebudete. Nemusíte se tak bát, že vás hubnutí bude stát peníze navíc nebo že se kvůli němu budete muset předvádět mezi ostatními lidmi. 

My vám to usnadníme, protože pro vás máme dietní jídelníček na každý lednový týden a zároveň velký cvičební plán, díky němuž zpevníte a vytvarujete všechny problematické partie těla. 

Jídelníček na první týden najdete ZDE. Sestavil ho známý odborník na výživu Petr Havlíček a jde o lehkou redukční dietu, při níž budete hubnout, pokud se zároveň budete hýbat. Pokud chcete jídelníček více přizpůsobený pohlaví, věku a stylu života, hledejte ZDE

Cvičit můžete začít také hned dnes díky třem návodným videím, která najdete v tomto článku. V tom prvním se dozvíte, co všechno vás v našem cvičebním plánu čeká. Platí přitom, že naše cvičení zvládnete doma a že se hodí pro všechny lidi s běžnou kondicí. Nevyžaduje žádné velké výkony, ale pokud má někdo dlouhodobé zdravotní potíže, měl by se nejdříve poradit se svým lékařem. 

Hubnutí 2017: Začíná tréninkový plán, přidejte se k nám! • VIDEO: 

Aby bylo cvičení skutečně účinné, měli byste se naučit pracovat s celým tělem, a proto začínáme cviky na celkové posílení a stabilitu, jak to uvidíte v následujícím videu. Nesnažte se cvičit větší než doporučené množství cviků, na hubnutí už by to efekt nemělo a mohli byste své svaly zbytečně přetěžovat.  

Hubnutí 2017: Naučte se cviky na stabilitu a posílení celého těla • VIDEO: 

A co dalšího je potřeba tento týden posilovat? My sázíme na stehna a zadek, jejichž vzhled trápí většinu z nás, a tak trocha posílení jim určitě prospěje. Vyzkoušejte následující cviky, první efekt jde pozorovat do dvou až tří týdnů. 

Hubnutí 2017: Domácí cviky na posilování zadečku a stehen • VIDEO: 

Co dalšího vás v rámci velkého seriálu o hubnutí, který jsme si pro vás na leden 2017 přichystali, čeká? Kromě cvičení a jídelníčku na celý měsíc také poradna a chat s odborníky, test krabičkových diet, návod, jak nastartovat zlenivělý metabolismus, tipy na to, jak se zbavit tuku kolem pasu, a rady, jak zhubnout, když už vám bylo 40 či 50 a více. Těšíme se na vaše připomínky a hlavně na vaše úspěchy. 

Diskuse ke článku

.