Jak se zbavit nafouknutého břicha během jediného dne?

  • Když teď začnete, zvládnete si do léta vypracovat krásné bříško
    11. dubna  2016 
     06:00

    Pocit nadmutého břicha je někdy horší než pár kilo navíc. Objevuje se často před menstruací, ale někdo jím trpí i mnohdy jindy. Někdy je takové břicho nafouknuté viditelně, jindy ne. Naštěstí se s tím skoro vždycky dá něco dělat. Pomoci mohou i tipy, které dali dohromady editoři webu Shape.com. A na videu vám zároveň ukážeme, jak zpevnit břicho do léta. 

  • Voda s citronem po ránu

    Core Flyte je novinka ve světe fitness, které pomůže při cvičení posílit maximum svalstva. Mimo jiné i střed těla, který často při posilování opomíjíme.

    Teplá voda s citronem po ránu dokáže podle některých lidí zázraky. Měla by nastartovat spalování, které přes noc odpočívalo. Silnější jedinci mohou přidat i kajenský pepř nebo alespoň skořici.  

    480p 360p 240p
    Ploché břicho, sexy pozadí! Jak tyto části těla posilovat! • VIDEO: 

  • Na žízeň jedině vodu

    Jestli máte často bolesti břicha, může za to ne příliš známá bakterie helicobacter.

    Voda je vážně skvělý nápoj. Zabraňuje zácpě skoro stejně dobře jako nápoje s vlákninou, zajišťuje hydrataci a na rozdíl od nápojů s bublinkami vás nebude nadýmat.  

  • Jak jste na tom s mlékem?

    Mléko může působit problémy pouze člověku, který je alergický na mléčnou bílkovinu, anebo má intoleranci laktózy.

    Možná vás to překvapí, ale za nadýmáním mohou být i mléčné výrobky, a to i když je nejíte ve velké míře. Pozor – někomu nedělá dobře ani káva s mlékem, zkuste ji omezit. Na druhou stranu možná snesete jogurty a kysaná mléka. 

    720p 480p 360p 240p
    Perfektní břišní svaly do léta! Cviky, které zabírají • VIDEO: 

  • Pozor na sůl

    Během PMS můžeme přibrat i pár kilo, v důsledku zadržování vody.

    Jak to máte se solí? Nové studie sice ukazují, že její vliv na zadržování vody není zase tak velký, jak se obvykle soudí, nicméně tak jako tak je lepší to s ní nepřehánět, protože lidské tělo ji sice potřebuje, ale rozhodně ne nadměrné množství. 

  • Jezte pomalu

    ...

    Kdo chce mít ploché břicho, nesmí hltat. Jak to spolu souvisí? Při hltání člověk – kromě toho, že nedokáže včas poznat, že už se zasytil – spolyká i spoustu vzduchu, což zvláště u citlivých jedinců může vést k nadýmání a říhání. 

  • Záleží i na tom, co jíte

    ..

    Každý ví, že košťálová zelenina – stejně jako čerstvé kynuté pečivo – nadýmá, a proto je lepší jíst ji hodně opatrně. Ale lze na to jít i opačně a dopřávat si i jídla, která nadýmání rovnou zmírňují – což jsou třeba chřest, banány či melouny. 

/

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji