10 kilo za tři měsíce! Návod na hubnutí na jednom místě

  • Tři kila za měsíc? Do jara budete mít mnohem lepší postavu!
    2. ledna  2018 
     06:00

    Letos konečně zhubnete. Proč ne, podařit se to může každému, i tomu, kdo byl v minulých letech spíše neúspěšný. My vám v tom budeme ze všech sil pomáhat. Na našem webu najdete doporučení, jak by měl vypadat váš denní nebo týdenní dietní jídelníček, jak si spočítat BMI, denní energetický příjem, či tipy, jakým chybám se vyhnout. Držíme vám palce! 

  • Hubnutí 2018: kdy začít?

    ...

    Chcete zhubnout, ale nevíte, zda začít dnes, zítra nebo spíše až v únoru? Rada zní jasně: neváhejte a začněte hned. Jakékoli další odkládání povede ke dvěma věcem: váha půjde dále o něco nahoru, a vaše odhodlání bude naopak slábnout. Začněte proto ještě dnes, i kdyby mělo jít jen o to, že si řeknete, o kolik kil a za jak dlouhou dobu byste rádi zhubli. Dobré je také spočítat si BMI

  • Kolik chcete shodit?

    ...

    Je jedno, zda potřebujete zhubnout pět nebo dvacet kilo. Zásady jsou totiž v podstatě stejné, liší se pouze doba, kterou vám to zabere. Pokud chcete vědět, co je reálné, berte to tak, že do konce března můžete shodit deset až dvanáct kilo. Víte vůbec, jaký je váš běžný denní energetický příjem

  • Jak rychle?

    ...

    Zapomeňte na to, že shodíte deset kilo za měsíc, když se budete hodně snažit. Protože to sice je možné, ale dlouhodobě to k ničemu nevede. Měli byste hubnout způsobem, který neohrozí vaše zdraví ani metabolismus a který zároveň zabrání tomu, abyste shozená kila vzápětí nabrali zpátky. Takové riziko je tím vyšší, čím rychleji hubnete. A naopak ideální tempo: půl kila až kilo dolů za týden. Pokud by to šlo rychleji, což se někdy může stát, neradujte se, ale zpomalte. 

  • Co budete potřebovat?

    Pokud budete pít pravidelně ráno teplou vodu s citronem, zlepší se vám nejen metabolismus, ale také můžete snížit krevní tlak nebo cholesterol.

    Záleží na tom, jaký způsob shazování přebytečných kil zvolíte. V zásadě stačí držet se jediného doporučení – váš denní energetický výdej musí převyšovat příjem energie. Hodit se můžou zápisník, kalkulačka, váha na potraviny i váha osobní. 

  • Jaký způsob hubnutí zvolit?

    Když porušíte dietu, rozhodně si to nevyčítejte.

    Existuje spousta diet, mezi nimiž si můžete vybrat, zdaleka ne všechny se však dají doporučit, protože nevedou k trvalému zhubnutí, nebo jsou dokonce nebezpečné. Z těch, které se doporučit dají, stojí za zmínku například DASH dieta nebo zónová dieta. Daleko lepší je však najít si vlastní zdravý životní styl, který vyhovuje právě vám. 

  • Co jíst?

    ...

    Netrapte se hlady! Naštěstí to není vůbec potřeba. Pokud potřebujete inspiraci, pomohou vám naše vzorové dietní jídelníčky, mezi nimiž si můžete vybrat, co potřebujete. Jsou rozdělené podle pohlaví, věku a toho, jak moc aktivní život vedete.

  • Kdo vám bude radit?

    Úspěch v hubnutí záleží na jídle jen z jedné třetiny. Musíte se hýbat! • VIDEO: 

    Chceme být vašimi průvodci úspěšným hubnutím, a proto spolupracujeme s odborníky jak v oblasti výživy, tak v oblasti cvičení. Najdete u nás například videa o výživě připravená ve spolupráci s iniciativou Vím, co jím a cvičení natočená s předními odborníky. 

/

Diskuse ke článku

.