Zhubněte několik kilo měsíčně díky sklenici vody před jídlem. Funguje to

  • Pokud budete pít před každým jídlem půl litru vody, budete se cítit sytější a méně toho sníte.
    17. listopadu  2015 
     06:00

    Zaručených triků, které vám pomohou k vytoužené váze, najdete nespočet. Jestli ale všechny fungují, těžko říct. Jedním z těchto zázraků má být i pití sklenice vody před každým jídlem, což vede k úbytku několika kilogramů za měsíc. Američanka Marygrace Taylor tuto metodu vyzkoušela a popsala, zda skutečně funguje, či nikoliv.

  • Tři kila za tři měsíce zadarmo

    Pití vody
    Trik na rychlé hubnutí pomocí pití většího množství vody. To není žádná novinka. Všichni jsme někdy slyšeli, že pokud si před jídlem dáme sklenici vody, pomůže nám to shodit přebytečná kila poměrně rychle. Jenže žádný výzkum to nikdy nepotvrdil. Až do letošního roku. Na jeho začátku tým britských vědců požádal lidi s nadváhou, kteří drželi redukční dietu, aby půl hodiny před každým jídlem vypili půl litru vody. A skutečně to fungovalo. Ti, kteří si dali skleničku před jídlem, zhubli o tři kilogramy více než druhá skupina, která nepila.
  • Jak to funguje?

    ...
    Zdá se to až příliš jednoduché. Vždyť voda neobsahuje nic, co by mohlo pomáhat spalovat tuky. Důvod je jinde. Vyzkoušejte si vypít půl litru vody a uvidíte, že se budete cítit více syti. A pokud si ji dáte před jídlem, logicky toho sníte méně, než když se do oběda pustíte s kručícím prázdným žaludkem. 
  • Pokus

    Ledová voda vám zhubnout nepomůže, ale pití vody vám k hubnutí pomůže.
    Novinářku Marygrace Taylor ale napadlo, co se asi stane, když bude před každým jídlem pít vodu, aniž by ale nějak zásadně změnila své stravovací návyky. První zjištění, k němuž žena došla,  bylo to, že jde vlastně o poměrně nepraktický trik. Zvláště v případě, kdy jdete třeba na večeři do restaurace. To má člověk požádat kromě jídelního lísku ještě o půllitr vody?

    Marygrace Taylor tedy vodu pila předtím, než vyšla z domu nebo cestou. Nicméně rozhodně se díky tomu necítila sytější. 

  • Méně jídla, více energie

    ...
    Po pár dnech ale najednou pocítila rozdíl. Už se při jídle cítila mnohem sytější než na začátku pokusu. Pravidelně pak nechávala třeba i čtvrtinu své porce nedotčenou, protože už prostě nemohla. A to rozhodně nijak nezvětšovala množství toho, co snědla. Kromě toho pociťovala více energie, a to hlavně v odpoledních hodinách.
  • 700 gramů za čtrnáct dnů

    Váha je kamarád
    Po čtrnácti dnech Marygrace Taylor stoupla na váhu. Čísla ukázala o sedm set gramů méně, než měla před dvěma týdny. To se nezdá sice moc, ale když si to sečtete, za měsíc vám to může pomoci shodit až kilo a půl, za dva měsíce tři kilogramy. Pokud navíc upravíte jídelníček tak, že uberete tučná jídla a jednoduché sacharidy a přidáte více bílkovin, zdravých tuků a vlákniny, váhový úbytek by mohl být ještě větší.
  • Kde je zakopaný pes?

    Jestli chcete plošší bříško, zamyslete se nad svým pitným režimem, jestli vám náhodou nechybí tekutiny.
    Otázkou ale zůstává, co mohlo za onen úbytek na váze. Kromě toho, že to může být menší energetický příjem, to může mít na svědomí také voda v těle. Pokud Taylor v sobě zadržovala vodu, aniž by o tom věděla, zvýšený příjem tekutin mohl tento problém srovnat, což se projevuje právě i úbytkem na váze. Každopádně rozhodně není na škodu přidat do svého denního režimu pití vody, ale spoléhat na to jako na jedinou spásu v případě hubnutí je trochu bláhové.
    720p 480p 360p 240p
    Zadržujete v těle vodu, nebo jsou to tuky? Víme, jak to poznat! • VIDEO: 

/

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji