Dieta

a
b
c
č
d
e
f
g
h
ch
i
j
k
l
m
n
o
p
q
r
ř
s
š
t
u
v
w
x
y
z
ž

Medová dieta

Med je zdravější než bílý i třtinový cukr a to se rozhodně počítá.
14. prosince  2014 
 18:09

Med a dieta? Vždyť je tak sladký, a tudíž kalorický. To je pravda, přesto tenhle dietní jídelníček stojí za vyzkoušení. Zázraky však čekat nemůžete, protože dieta je to trochu hladová - pokud to chcete změnit, hlídejte si krom medu také příjem bílkovin. 

Co můžete čekat: Jídelníček, který obsahuje nízké množství tuků a kalorií. Kromě medu výrazně omezuje sacharidy a je poměrně chudý. Ale proklamovaná 3 kg za týden shodíte.

 

Výhody a nevýhody: Nevýhodou je, že budete mít hlad a pravděpodobně se budete cítit unavená. Výhodou to, že se naučíte nahrazovat řepný či třtinový cukr medem. Je sice pravděpodobné, že při tak striktním omezení příjmu energie rychle zhubnete. ale ztracená kila budete mít s trochou nadsázky zpět dříve, než stihnete říct „porucha příjmu potravin“.

 

Medová dieta je ideální pro ty, kteří rádi mlsají, protože med vás provází celým dnem. Nejdůležitějším bodem diety je vypít po ránu nalačno vlažnou vodu se lžičkou medu a skořice.

 

Nastartuje to váš metabolismus a navíc med podporuje dobré trávení. Během dne pak popíjejte teplou vodu s medem a citronovou šťávou, která zbaví vaše tělo toxinů.

 

Po každém jídle si dopřejte kávovou lžičku medu, znovu kvůli trávení. Klíčem k úspěchu je vyměnit během diety a i po ní rafinovaný cukr za kvalitní med. Můžete jím osladit čaj, kávu, přidat ho do cukroví anebo ho použít i k masu.

 

Ráno tedy začněte medovoskořicovým koktejlem alespoň půl hodiny před snídaní, k ní si dejte netučný jogurt nebo tvaroh se lžičkou medu a 1 kus čerstvého ovoce.

Ke svačině si vymačkejte šťávu z grepu a oslaďte ji lžičkou medu. K obědu si uvařte zeleninu a na páře připravte kuřecí maso, které pokapejte lžičkou medu. Ke svačině si udělejte vařená jablka se skořicí a lžičkou medu. A den zakončete nízkotučným kefírem se lžičkou medu.

 

Dietní jídelníček:

 

Ráno: Sklenice teplé vody s medem a skořicí alespoň půl hodiny před snídaní.

 

Snídaně: Netučný jogurt nebo tvaroh se lžičkou medu a 1 kus čerstvého ovoce.

 

Svačina: Šťáva z jednoho grepu smíchaná se lžičkou medu.

 

Oběd: Vařená zelenina a na páře připravené kuřecí maso, které pokapejte lžičkou medu.

 

Svačina: Ke svačině si připravte vařená jablka se skořicí a lžičkou medu.

 

Večeře: Nízkotučný kefír se lžičkou medu.

 


Diskuse ke článku

.